مدیرکل حفظ آثار فاع مقدس همدان:

راهیان نور قوه‌ای برای جریان‌سازی و گفتمان‌سازی فرهنگ دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: امروز به حتم می‌توان گفت که راهیان نور قوه‌ای برای جریان‌سازی و گفتمان‌سازی فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۵۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 25September 2017

حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در برنامه زنده تلویزیونیبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور می‌تواند یکی از بهترین روش‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشد.

وی بسیج را تفکری از دوران هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: امروز به حتم می‌توان گفت که راهیان نور قوه‌ای برای جریان‌سازی و گفتمان‌سازی فرهنگ دفاع مقدس است.

دبیر استانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: همه ما در قبال نسل‌های آینده مسئولیت داریم و باید با نمادسازی و جریان‌سازی، فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه رواج دهیم.

سردار ظفری اضافه کرد: اگر بخواهیم دستاوردهای دفاع مقدس را بررسی کنیم قدرت بازدارندگی یکی از بزرگترین این دستاوردهاست که امروز یک افتخار ملی به شمار می‌رود و به همین دلیل است که دشمنان توان و جرأت مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه امروز ارتش، سپاه و بسیج ما مقتدر هستند یادآور شد: در آغاز جنگ تحمیلی ساختارهای قدرت در کشور شکلی قوی به خود نگرفته بود اما با این وجود در انتهای جنگ، ایران اسلامی با قدرت و صلابت توانست از هر نظر پیروز میدان باشد.

وی گفت: عنوان مدافع حرم حضرت زینب (سلام‌الله علیها) رمز عملیات رزمندگان ما برای ورود به صحنه نبرد با تروریست‌ها و گروهک داعش و هم‌پیمانان داعش است.

سردار ظفری در پایان تصریح کرد: استان همدان شرایطی ویژه و نام و نشانی خاص از خود بر جای گذاشته است که این مهم ظرفیتی خوب برای معرفی دارالمومنین و دارالمجاهدین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار