فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه خبر داد؛

برگزاری همایش چوپانان و گله‌داران برای نخستین بار در خراسان جنوبی

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران از برگزاری همایش چوپانان و گله‌داران برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 25September 2017
برگزاری همایش چوپانان و گله داران در خراسان جنوبی/پیگیری کار مردم توسط سپاه در 35 عرصه مختلفبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سردار «سید ضیاء‌الدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران روز دوشنبه 3 مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مأموریت اصلی سپاه اظهار داشت: مهم‌ترین تعهدی که به مقام معظم رهبری و مردم داریم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت کشور است.
 
وی با بیان اینکه سپاه وظیفه دارد که در تمامی برهه‌ها همراه و در کنار مردم باشد، افزود: سپاه پاسداران تلاش می‌کند تا تمام راهبردهای خود را در کنار مردم و در راستای مردم دوستی اجرایی کند.
 
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به اینکه سپاه متولد شده محلات و روستاهای ایران اسلامی است، ادامه داد: همراه مردم بودن رمز موفقیت سپاه پاسداران است و راهبردهای اصلی سپاه مردم دوستی و محرومیت‌زدایی در تمامی مناطق است.
 
حزنی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران کار مردم را در 35 عرصه مختلف پیگیری می‌‌کند، گفت: سپاه پاسداران اکنون در بحث مسجدسازی مشارکت می‌کند و با کمک کردن به دولت و خیران مسجدساز تلاش دارد تا عقب ماندگی‌هایی موجود در این زمینه جبران شود.
 
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به دنبال تقویت حوزه‌های علمیه کشور است، اضافه کرد: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا تعداد طلبه‌ها با خانه‌های عالم و مساجد متوازن شوند.
 
این مسئول با اشاره به دیگر فعالیت های سپاه پاسداران یادآور شد: سپاه پاسداران در زمینه‌های دیگری نظیر راهسازی، خانه بهداشت، اشتغال، کشاورزی و آب مشارکت دارد و تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است.
 
وی به برگزاری همایش چوپانان و گله‌داران برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی سومین استانی است که میزبان برگزاری همایش چوپانان و گله‌داران در کشور است.
 
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چوپانان و گله‌داران کشور قشر یک درصد از جامعه را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: این جامعه تامین 20 درصد پروتئین و 35 درصد صنایع دستی کشور را بر عهده دارند.

گفتنی است، امروز با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 50 پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار