نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سپاه همواره پشتیبان مردم و محرومین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران باید به مسائل اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری توجه داشته باشد، گفت: هر چند توجه کردن به این مسائل بر عهده دیگر دستگاه‌های اجرایی است اما سپاه همواره با مردم و محرومین بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ - 25September 2017
ضعیف بودن اقتصاد مسبب زانوزدن جامعه خواهد بود/چشمگیر بودن سهم عشایر در تولید محصولات دامیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه امروز در واقع تجسم انسان مسلمانی است که آمادگی حضور در هر صحنه‌ای برای دفاع از اسلام، مسلمین و مستضعفان را دارد.

وی با بیان اینکه امروز حفظ و حراست از جان، مال، ناموس، آب و خاک و استقلال در برابر بیگانگان بسیار اهمیت دارد، گفت: در کنار تمامی این موضوعات باید به مسائل اقتصادی نیز توجه داشته باشیم چرا که مهمترین نیاز کشور در حال حاظر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقتصاد به معنای خون جاری شده در رگ‌های جامعه است، افزود: ضعیف شدن اقتصاد می‌تواند سبب زانو زدن و شکست جامعه شود و می‌بینید که دشمن به دنبال همین هدف است و برخی نسبت به این موضوع بی‌خیال و بی‌توجه هستند.

آیت‌الله عبادی با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری در خصوص اقتصاد کردند، ادامه داد: برخی از استان‌ها نظیر خراسان جنوبی مستلزم نگاه ویژه مسئولین برای بر طرف کردن مشکلات اقتصادی هستند و روستاهای برخی از استان‌ها به دلیل خشکسالی‌های چندین ساله و کم آبی در معرض تخلیه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران باید به مسائل اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری توجه داشته باشد، اظهار داشت: هر چند توجه کردن به این مسائل بر عهده دیگر دستگاه های اجرایی است اما سپاه همواره با مردم و محرومین بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مسئولین استان پیگیری کنند تا منابع محدود آبی خراسان جنوبی برای آبیاری غرقابی استفاده نشود، گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه باید به دنبال تامین امکاناتی برای توسعه آبیاری قطره ای و کشت درختان مقاوم در برابر خشکسالی باشند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به محصولات استراتژیک استان افزود: توسعه محصولات استراتژیک استان به صلاح استان است چون این محصولات انحصاری هستند و در دنیا مشتری‌های زیادی دارند.

وی با توجه به اینکه عشایر سهم چشمگیری در تولید و محصولات دامی و صنایع دستی دارند، گفت: باید سهم عشایر مورد توجه قرار گیرد و برای فروش محصولات تولیدی آن ها باید تمهیداتی بیاندیشیم تا روی دستشان باقی نماند و نصیب دلالان نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: وقتی یک روستا به نان شب خود درمانده است و اقدام جدی برای او صورت نگرفته باشد و از اینترنت پرسرعت برخوردار شود طبیعی است که ذهن و فکر یک جوان روستایی با شکم گرسنه به سمت برخی از مسائل منحرف می شود.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه همزمان بودن دهه محرم و امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس معنای بسیاری دارد، افزود: امر به معروف، مبارزه با ظلم، کمک به مظلوم، رسوا کردن مستکبرین از جمله مصادیق عاشورا و جبهه انقلاب و استکبار جهانی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار