اولین‌های دفاع مقدس/ 51

آیت الله شیرازی: آیا برای ارتش عراق آبرو و شرفی باقی خواهد ماند؟

حزب بعث بهترین افسران ارتش عراق را کشته و کودکان بعثی را بر شما مسلط کرده است و آیا بعد از این برای ارتش عراق آبرو و شرفی باقی خواهد ماند؟
کد خبر: ۲۵۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ - 26September 2017
آیت الله شیرازی: آیا برای ارتش عراق آبرو و شرفی باقی خواهد ماند؟

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیت الله سید محمد شیرازی در رابطه با جنگ ایران و عراق به ارتش عراق اولین پیام خود را صادر کرد. در این پیام آمده است:

اینجانب از یگان های ارتش غیور عراق که گروه گروه از سوی حزب بعث به سوی سوریه، کویت و جمهوری اسلامی ایران فرار می کنند تشکر می نمایم. خداوند کوشش شما را قبول و بهترین جزای نیکوکاران را به شما عطا فرماید.

همچنین از کسانی که مجبور به ماندن در ارتش بوده ولی هنگام رو در رویی بر برادران مسلمانشان در ایران آتش نمی گشایند تشکر می نمایم. همچنین از افراد ارتشی که در داخل خود عراق از رفتن به پادگان ها سر باز زده و مخفی شده اند کمال تشکر را دارم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خیلی شرم آور و ننگین است که تاریخ بگوید شما در ارتش عفلق یا در ارتش بگین بوده اید؟ بله، حزب بعث بهترین افسران ارتش عراق را کشته و کودکان بعثی را بر شما مسلط کرده است. و آیا بعد از این برای ارتش عراق آبرو و شرفی باقی خواهد ماند؟

ای ارتش مسلمان! آیا به یاد نمی آورید که مرحوم آیت الله حکیم رحمه الله درباره حزب بعث فرمودند: آنان کافر و جنایتکارند و امروزه آیت الله العظمی امام خمینی- ادام الله ظله- می فرماید که آنان کافر و فاجرند. آیا بعد از این ها شرم آور نیست که یک مسلمان در چنین ارتشی خدمت کند؟ این کار در دنیا از بزرگترین زشتی ها و در آخرت شما را به شدید ترین آتش خواهد برد. شما ارتش اسلام علیه کفر باشید، نه ارتش کفر علیه اسلام. تا آنجا که می توانید خودتان سلاح حمل و فرار کنید و هر بعثی ملحدی را بکشید و بدانید که جزای هرکسی که بعثی را بکشد بهشت و عزت است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار