اعزام بیش از 10‌هزار مُبلغ ویژه «ماه‌محرم» به سراسر کشور

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از10‌هزار مُبلغ ویژه «ماه‌محرم» خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ - 25September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام یحیی کمال»، مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت محرم اعزام‌های گسترده‌ای به سراسر کشور داشته است اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این اتفاق روی داده و ثبت‌نام مُبلغان از 20 تا 30 شهریور صورت گرفته است.

وی از اعزام بیش از 10 هزار نفر مُبلغ از 30 شهریور به مدت 13 روز خبر داد و افزود: اعزام مبلغان به سراسر کشور در قالب گروه‌های تبلیغی، اعزام عمومی، خواهران و نخبگان انجام شده است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مبلغان به برگزاری عزاداری سنتی شهدای کربلا، سینه‌زنی، روضه‌خوانی، بیان معارف اسلامی و فلسفه قیام عاشورا می‌پردازند.

وی عنوان کرد: دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، بصیرت‌افزایی، اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی از مباحث بسیار مهم است که در قالب ره‌توشه به مبلغان اعزام محرم ارائه می‌شود و مبلغان در جلسه توجیهی شرکت کردند.

کمال با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه اعزام مبلغان ماه محرم گفت: پیش از اعزام همایش مبلغان با موضوع حوزه علمیه و جمعیت برگزار شد. بحران جمعیت می‌تواند آینده کشور را مورد تهدید قرار دهد به این دلیل باید فرهنگ‌سازی شود تا روند کاهش جمعیت تغییر کند و به سمت افزایش جمعیت برود.

وی ابراز کرد: امیدواریم با اعزام مبلغان در زمینه افزایش جمعیت و مقابله با بحران کاهش جمعیت گام مثبتی برداشته شود و نهادینه‌سازی در این زمینه صورت گیرد.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار