مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اربعین امام حسین (ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، گفت: اربعین امام حسین (ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.
کد خبر: ۲۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ - 26September 2017

اربعین امام حسین(ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین حسینی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، با بیان اینکه امام حسین (ع) با رشادت و در راه اسلام مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد، اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) برای همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت‌های جهان از آن بهره‌گیری می‌کنند.

وی از قیام امام حسین (ع) به عنوان قیام ماندگار در تاریخ اسلام یاد کرد و افزود: تاکنون دنیا قیامی مانند قیام امام حسین (ع) به خود ندید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.

حیدری با بیان اینکه تاریخ هیچ اجتماعی را بزرگتر از اجتماع اربعین به خود ندیده است، گفت: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌سابقه جهان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، خاطرنشان کرد: اربعین امام حسین(ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.

حیدری حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسیاری از کشورهای مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌نبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.

وی گفت: موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق در جوار موکب اوقاف استان‌های گیلان، گلستان و لرستان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها