جانشین فرمانده سپاه البرز:

مردم سالاری دینی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند هفته دفاع مقدس مردم سالاری دینی بود و با مردم توانستیم در این جنگ پیروز شویم.
کد خبر: ۲۵۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 25September 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، «حسینعلی شیخ»، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عصر امروز به مناسبت فرا‌رسیدن هفته دفاع مقدس بین کارکنان و کارگران یک واحد تولیدی اظهار داشت: رزمندگان در هشت‌سال دفاع مقدس رشادت‌هایی انجام دادند تا اسلام ناب محمدی که در بهمن 57 به ثمر نشاندن در کشور ما زنده و پایدار بماند.

 وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامی داشت و گفت: با فعالیت‌هایی که در این هفته انجام می‌دهیم باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند هفته دفاع مقدس  مردم سالاری دینی بود و با مردم توانستیم در این جنگ پیروز شویم.

وی افزود: از ویژگی‌های دیگر دفاع مقدس منویات قاطعانه و مقتدرانه و رهنمود‌های پیغمبر گونه امام راحل بود که مردم به فرامین او گوش داده و به صحنه آمدند و هشت سال جنگ را مدیریت کرده و پیروز شدیم.

شیخ تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های دفاع مقدس شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام بود چراکه فرماندهان و رزمندگان در جنگ تحمیلی رشادت‌ها و جانفشانی‌های ویژه‌ای را از خود نشان دادند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)  شهرستان البرز گفت: دفاع مقدس بین مردم اتحاد، همدلی و انسجام ملی به وجود آورد چراکه با دفاع مقدس اعتماد به نفس پیدا کرده و توانستیم در عرصه‌های مختلف بعد از جنگ پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس با جمهوری اسلامی ایران جنگید امروز نیز دست از دشمنی برنداشته و همواره علیه ملت ایران توطئه می‌کند.

شیخ بیان کرد: زمانی جنگ بر علیه ملت ایران به صورت نظامی بود و ملت یکپارچه به پا خواستند و در مقابل آنها ایستادگی کردند اما در حال حاضر رویه و کار دشمن تغییر پیدا کرده و باید در مقابل توطئه‌ها و فعالیت‌های دشمن آگاه باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها