دعوت وزارت دفاع از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید «حججی»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌‌از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع پیکر شهید عزیز «محسن حججی» دعوت کرد.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ - 25September 2017
دعوت وزارت دفاع از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید «حججی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ‌‌از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع پیکر شهید عزیز «محسن حججی» دعوت کرد.

در اطلاعیه وزارت دفاع آمده است: عطر شهادت فرزند برومند این سرزمین این بار نه از خاک‌های جنوب و غرب کشور که از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد؛  ‌شهیدی که گلوی او را همچون سرور و سالار شهیدان بریدند تا چهره مصمم و مقاومش را از دیدگان مردم جهان بپوشانند.

و تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) دلیل نمی‌خواهد. بهانه‌اش دل است و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به رنگ خون که پیکر مطهر شهدای غریب مدافع حرم جلوه‌ای از این عهد و پیمان را به تصویر کشیده است.

شهادت مظلومانه رزمنده دلاور، شهید محسن حججی و تصویر باصلابتش یک بار دیگر جمله معروف امام را در یادها زنده کرد که فرمودند «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد».

و اینک در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی (ع)، تشییع پیکر پاک این شهید سرافراز مدافع حرم پاسدار محسن حججی که در‌ جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم زینبی (س)، به دست یزیدیان زمانه، اشقیای تکفیری و ضد اسلام، مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید، پایان انتظار ملت عاشورایی ایران را رقم می زند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک و تسلیت شهادت شهیدمحسن حججی به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله)، خانواده محترم و معزز این شهید و آحاد ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی و اعلام حضور باشکوه متخصصان متعهد صنعت دفاعی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، از آحاد ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ برای حضور باشکوه و حماسی در این مراسم و  بیعت تاریخی و جاودانه با آرمان های شهیدان برومند و قهرمان ایران اسلامی دعوت کرد تا به جهانیان ثابت کنند فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در ایران اسلامی همچنان زنده و جاری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار