جنوب کرمان ۱۰۰ شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: جنوب استان کرمان ۱۰۰ شهید نیروی انتظامی تقدیم اسلام و انقلاب کرده که حدود ۵۰ نفر آنها مربوط به شهرستان جیرفت است.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ - 25September 2017
به گزارش دفاع پرس از جیرفت، سرهنگ «ماشاالله ملایی»، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت امروز در همایش پلیس یاران محرم در جمع مردم و مسئولان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: نگاه ما به امنیت یک نگاه اجتماعی است و باید در همه زمینه‌ها از مردم استفاده کنیم و در این صورت پلیس موفق می‌شود.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی باید در خدمت مردم باشد، عنوان کرد: اگر با مردم با صمیمت و با محبت برخورد کنیم همکاری مردن چندین برابر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه در جنوب کرمان 100 شهید نیروی انتظامی داریم، بیان کرد: حدود 50 نفر آنها مربوط به شهرستان جیرفت است.

به گزارش تسنیم، حسین سلامی دادستان عمومی انقلاب شهرستان جیرفت نیز در این همایش با بیان اینکه رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است اظهارداشت: نیروی انتظامی شهدای بسیاری را برای حفظ جان مردم تقدیم جهان اسلام کرده است که باید قدردان این نهاد باشیم.

سلامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی عملکرد بسیار خوبی در شهرستان جیرفت داشته است بیان کرد: امنیت عزاداری‌ها و مردم در این ایام بسیار مهم و ضروری است و ضروری است که مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار