برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدای مازندران

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مزار شهدای مازندران عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ - 26September 2017
آیین عطرافشانی گلزار شهدای مازندران برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «عباسعلی رضایی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری مراسم عطرافشانی، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدای استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

رضایی با تأكید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه گفت: شهدا با ایثارگری و نثار خون خود، درس عزت و آزادگی، مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند و زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا، استمرار راه آنان است.

مدیركل بنیاد مازندران با اشاره به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: همه ما باید در جهت ترویج و توسعه فرهنگ جهاد، مجاهدت، فداكاری، ایثارگری و شهادت طالبی و انتقال آن به جوانان و نسل جدید جامعه كوشا باشیم.

رضایی با بیان اینكه باید درک خود نسبت به شهدا را بالا ببریم عنوان کرد: شهدا با درک حقایق و معرفت اسلامی از همه تعلقات دنیوی عبور كردند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینكه در هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای مازندران عطرافشانی می شود عنوان كرد: به منظور تجدید پیمان با شهیدان  دوران هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری و جانفشانی این عزیزان، مزار منور شهدا عصر روز پنجشنبه ششم مهر ماه همزمان با سراسر كشور در گلزار شهدای استان برگزار خواهد شد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از همه آحاد جامعه، مدیران، كاركنان دستگاه‌های اجرایی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان خواست تا در مراسم عطر‌افشانی، غبارروبی و گلباران مزار شهدای استان حضوری پر رنگ داشته باشند.

این مسئول تعویض پرچم مزار شهدا، سخنرانی، مداحی و نوحه سرایی، شستشوی قبور مطهر شهیدان و خاطره گویی را از برنامه‌های مراسم مهمانی لاله‌ها عنوان كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار