اجرای نمایش خیابانی «آن 23 نفر» در مدارس کرمان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایش خیابانی «آن 23 نفر» در مدارس کرمان در حال اجراست.
کد خبر: ۲۵۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 26September 2017
اجرای نمایش خیابانی «آن 23 نفر» در مدارس کرمان«امیررضا خواب‌بینان» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایش خیابانی «آن 23 نفر» در بیش از 10 مدرسه دخترانه و پسرانه کرمان اجرا شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

خواب‌بینان گفت: نمایش خیابانی «آن 23 نفر» به نویسندگی و کارگردانی هنرمند کرمانی «علی‌محمد رادمنش» به مدت زمان 30 دقیقه با مشارکت دانش آموزان اجرا می‌شود و بیش از 3 هزار دانش آموزان کرمانی، این نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس، عاشورا و شهدای مدافع حرم به نظاره نشستند.

وی با اشاره به اینکه موضوع نمایش با گروه سنی دانش آموزان کاملاً هم خوانی دارد و آنها به راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند افزود: این نمایش خیابانی به چگونگی اسارت و مقاومت 23 نفر از نوجوانان کم سن و سال کرمانی می پردازد که به دست دشمن بعثی اسیر شدند.

اجرای نمایش خیابانی «آن 23 نفر» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان تولید و اجرای آن از اول مهر آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار