در گفت‌وگوی دفاع پرس با سرهنگ عابدی؛

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید حججی در تهران اعلام شد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» در تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 26September 2017
محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید حججی در تهران اعلام شد
سرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص تمهیدات پلیس راهور جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» که فردا (چهارشنبه 5 مهر) از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: از ساعت 11 امشب خیابان 17 شهریور حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا به صورت رفت و برگشت پاکسازی خواهد شد.
 
وی افزود: عملیات پاکسازی با قرار دادن برشورهایی زیر برف‌پاک‌کن ماشین‌ها مبنی بر جابجایی انجام می‌گیرد.
 
سرهنگ عابدی تصریح کرد: همچنین در بقیه معابر منتهی به محدوده برگزاری مراسم تشییع، محدودیت توقف خواهیم داشت. در خیابان 17 شهریور جنوبی فردا به صورت مقطعی محدودیت تردد است. در طول خیابان مجاهدین اسلام از طرف مجلس به سمت شرق به خصوص از تقاطع خیابان‌ ایران تا پل امام علی (ع) در خیابان پیروزی محدودیت‌هایی خواهیم داشت.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عنوان کرد: از میدان امام حسین (ع) تا خیابان آزادی و حدفاصل پل روشندلان تا اتوبان امام علی (ع) نیز اجازه پارک به خودروها داده نمی‌شود.
 
وی در ادامه از مردم خواست که با توجه به محدودیت‌های توقف و تردد، برای حضور در مراسم از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.
 
سرهنگ عابدی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا زمان پایان برگزاری مراسم برقرار است، در آخر تاکید کرد: علاوه بر تامین امنیت این مراسم از سوی ماموران انتظامی تهران بزرگ، ماموران پلیس راهور نیز به تسهیل رفت و آمد می‌پردازند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار