با حضور «علیرضا قزوه»؛

ویژه‌برنامه «اهل سوگ» در کرمان برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) ویژه‌برنامه ادبی و هنری «اهل سوگ» با حضور «علیرضا قزوه» چهارم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 26September 2017
ویژه برنامه «اهل سوگ»با حضور «علیرضا قزوه» در کرمان«غلامحسین اسدی» مسئول جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) ویژه‌برنامه ادبی و هنری با عنوان «اهل سوگ» با حضور استاد «علیرضا قزوه» امروز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی در آستانه سالروز شکست حصر آبادان با حضور شاعران فرهیخته و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد و شاعران با موضوع «دفاع مقدس و عاشورا» به شعرخوانی می‌پردازند.

این شاعر دفاع مقدس افزود: همچنین امروز سه‌شنبه کارگاه آموزشی شعر با موضوع «دفاع مقدس و عاشورا» از ساعت 14 تا اذان مغرب و عشا در بلوار شهید عباسپور جنب مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بنیاد قرآن و حدیث ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.
 
اسدی ادامه داد: در ویژه‌برنامه «اهل سوگ» از تمثال شهید والامقام مدافع حرم «محسن حججی» نیز رونمایی خواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس در پایان گفت: این مراسم به همت بسیج هنرمندان استان کرمان و انجمن شعر دفاع مقدس با عنوان «چشمه‌سار زمزم» و حوزه هنری تبلیغات اسلامی کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار