سردار کارگر در برنامه خانواده:

تعداد بالای داوطلبان برای دفاع از حرم/ راه شهدا ادامه دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان امروز از جوانان دفاع مقدس و انقلاب بهتر هستند، گفت: به پادگان‌ها و استان‌ها که می‌رویم داوطلبان بسیاری را می‌بینیم که برای رفتن به جبهه‌های جنگ اسلام در کشورهای دیگر، اعلام آمادگی می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ - 26September 2017
دفاع مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود/ ما در مقابل دنیایی که از صدام حمایت می‌کرد، ایستادیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس، ظهر امروز (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در برنامه «خانواده» شبکه یک سیما حضور یافت.

سردار کارگر در این برنامه با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما زمانی که در صحنه‌های نبرد قرار گرفتیم جز زیبایی ندیدیم؛ اگرچه جنگ تحمیلی با سختی هایی همراه بود؛ اما همچون دانشگاه هم درس و هم عبرت داشت.

وی با قدردانی از خانواده‌های شهدا گفت: به خانواده‌های شهدا می‌گویم خون بچه‌های شما موثر بوده و جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: امنیتی که داریم مدیون فرزندان، همسران و خانواده‌های شهداست. خانواده‌های شهدای ما در دنیا نمونه هستند؛ زیرا تاکنون هیچ چشمداشتی نداشتند و ما شرمنده آن‌ها هستیم که نتوانستیم آنطور که باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سردار کارگر تاکید کرد: اطمینان می‌دهیم راه شهدا ادامه دارد و جوانان امروز از جوانان دفاع مقدس و انقلاب بهتر هستند. با وجود تهاجم فرهنگی موجود، نسل امروز ازخودگذشتگی می‌کنند و می‌بینیم شهید «حججی»ها تربیت می‌شوند. به پادگان‌ها و استان‌ها که می‌رویم داوطلبان بسیاری را می‌بینیم که برای رفتن به جبهه‌های جنگ اسلام در کشورهای دیگر، اعلام آمادگی می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این نکته که همه آحاد مردم در دفاع مقدس سهم داشتند، اظهار داشت: چه کسانی که در صحنه نبرد بودند چه کسانی که از خوشحالی رزمنده ها خوشحال و از ناراحتی آن ها ناراحت شدند و چه کسانی که در پشت جبهه حامی رزمنده ها بودند در دفاع مقدس سهیم هستند.

وی با اشاره به ازخودگذشتگی رزمندگان گفت: وقتی هدف مقدس باشد و بدانیم این دنیا فانی است، به این اعتقاد می رسیم که ازجان‌گذشتگی کنیم. اگر هدف، عالی و خدایی باشد، برای رسیدن به مطلوب از بسیاری خواسته های خود می گذریم. ما در دفاع مقدس با دست خالی در مقابل یک دنیا که از صدام حمایت می کرد، ایستادیم. دفاع مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود. ایستادن در مقابل این دنیا کار دشواری بود ولی الحمدالله حق پیروز و باطل نابودشدنی است. اگر امروز هم مردم استقامت کنند پیروز خواهند شد.

سردار کارگر در پایان به رشد افراد جامعه به واسطه ارتباط درست خانواده ها اشاره و بیان کرد: اگر کسی توانست در خانواده ارتباطی گرم و صمیمی برقرار کند در جامعه موفق خواهد بود. یکی از سفارش های امام (ره) به زوج های جوان، «گذشت» بود. گذشت باعث می‌شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حل شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار