نامه شهید حسین سوری/ شهیدی که آرزوی صبر حضرت زینب (س) برای مادر خود داشت

شهید سوری در نامه‌ای خطاب به خانواده‌اش آورده است: تو آن مادری هستی که بهشت زیر پای اوست و همان مادری هستی که حضرت فاطمه به او افتخار می‌کند، مادر جان صبور باش، ان‌شاءالله که خدا صبر و طاقت حضرت زینب (س) را به شما عطا کند.
کد خبر: ۲۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 26September 2017
نامه شهید حسین سوری/ شهیدی که آرزوی صبر حضرت زینب (س) برای مادر خود داشت
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسین سوری» دهم شهریور 1343 در تهران دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد.
 
شهید سوری مدتی هم در مقر شمسطار لبنان به کارهای فرهنگی مشغول بود که سرانجام 17 فروردین 1366 در منطقه عملیاتی کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه متن نامه این شهید والامقام را به خانواده خود می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء

و با سلام بر امام عزیزمان رهبر محرومان و مستضعفان جهان و با درود به روان پاک شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران.

خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم. ان‌شاءالله که حالتان خوب است و همگی در پناه آقا امام زمان صحیح و سالم و خوش و خرم باشید. پدرجان! چشمهایتان چطور است؟ ان‌شاءالله که خوب است و ناراحتی از این بابت نداشته باشید. ضمنا اسماعیل هم دیروز 12/11 اینجا پیش من آمد و فعلا با هم هستیم. خدمت همگی شما سلام می‌رساند. مادر جان حالت چطور است؟ با آمدن اسماعیل به جبهه به من ثابت شد تو آن مادری هستی که بهشت زیر پای اوست و همان مادری هستی که حضرت فاطمه به او افتخار می‌کند، مادر جان صبور باش. ان‌شاءالله که خدا صبر و طاقت حضرت زینب (س) را به شما عطا کند. با خواست خدا طولی نکشید که می‌آییم و با یکدیگر به کربلا می‌رویم. دلت را به خدا بسپار و نگران نباش و توکل بر خدا کن.

خدمت برادر عزیزم حسن سلام عرض می‌کنم. ان‌شاءالله که حالتان خوب باشد. برادر جان خوب است که در حال دعا و نماز، یادی هم از ما بکنی و برای امام و تمام سنگرنشینان از خدا صبر و استقامت و نصرت بخواهی. حسن جان! با آمدن اسماعیل مسئولیت تو سنگین‌تر شده است و باید استقامت و کوشش بیشتری از خود نشان‌دهی. ان‌شاءالله که در کارهایت موفق باشی. ضمنا جواب نامه را هرچه زودتر بفرستی بهتر است، چون‌که ما در هر لحظه ممکن است منتقل شویم. می‌دانی که حمله بزرگی در پیش داریم تا ان‌شاءالله در این دهه فجر و سالگرد انقلاب، پیروزیمان هدیه‌ای باشد برای امام و امت عزیز و خانواده‌های شهدا، ان‌شاءالله.

خدمت خواهران عزیز و گرامیم یکایک سلام عرض می‌کنم. ان‌شاءالله که همگی خوب و سرحال هستید و به درسهایتان می‌رسید و با جدیت تمام به یکدیگر در درس و کارهای خانه کمک می‌کنید. خدمت برادر گرامی داش محسن عزیز سلام عرض می‌کنم و از راه دور یک ماچ آبدار از لپ‌های ورقلمبیده‌اش می‌کنم. دیگر بیشتر از این مزاحمتان نمی‌شوم. جواب نامه را هر چه زودتر بدهید که منتظر هستم. سلام مرا به دوستان و آشنایان و هر که جویای حال این حقیر است برسانید. مخصوصا بی بی.

به امید پیروزی هر چه زودتر اسلام بر کفر و حق برباطل و به امید دیدار در کربلا وعده‌گاه حزب الله.

خدانگهدارتان.
 
والسلام

حسین 61/11/13
 
دو کوهه اندیمشک»
 
انتهای پیام/ 111 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار