مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

امسال 15 هزار دانشجو به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: سال گذشته 40 هزار دانشجو به مراسم اربعین اعزام شدند که از این تعداد 7 هزار نفر آنان کاروانی اعزام شدند و تلاش ما این است اربعین امسال این تعداد را به 15 هزار افزایش دهیم.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ - 26September 2017
اعزام 40 هزار دانشجو به راهپیمایی اربعین پارسالبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «داوود گودرزی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان،  گفت: در شروع سال تحصیلی با موضوع اربعین آغاز کرده‌ایم که امید استت در این راستا اقدامات مهمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها در موضوع اربعین موجب شد که این حرکت عظیم در کل کشور برجسته والگو شود، تصریح کرد: وقتی همه دستگا هها بخواهند برای انقلاب کار کنند و قدر یکدیگر را بدانیم و از امام حسین (ع) نیز مدد بخواهیم قطعا موفق عمل کرده و می توانیم در تمامی عرصه های مدیریتی کشور آن را تعمیم دهیم.

گودرزی با اشاره به بحث ستاد استقبال از زواردر مرز گفت:  پیشنهاد می‌شود ستاد اربعین دانشگاهیان ایلام و خوزستان تشکیل شود و همه اقدامات لازم در مرز با هماهنگی این ستاد انجام گیرد.

وی با تأکید بر این نکته که باید کار اربعین مردمی برگزار شود، اضافه کرد: برنامه های ستاد اربعین در سه سر فصل تقسیم می شود که پیشنهاداتی بعنوان دبیر خانه داده شده است و دستگاه های مختلف اقداماتی را پذیرا شدند که در سه سطح دسته بندی شده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور عنوان داشت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته اعزام های اربعین از حالت فردی خارج و به صورت کاروانی انجام می شود که سال گذشته 40 هزار دانشجو به مراسم اربعین اعزام شدند.

گودرزی اضافه کرد: از این تعداد 7 هزار نفر آنان کاروانی اعزام شدند و تلاش ما این است اربعین امسال این تعداد را به 15 هزار افزایش دهیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار