امیر الهامی خبر داد؛

اعزام تجهیزات جدید موشکی به غرب کشور/ پوشش پدافندی رزمایش‌های سپاه و ارتش

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این قرارگاه با اعزام تجهیزات موشکی جدید به تقویت دفاع هوایی در منطقه غرب پرداخته و آمادگی پاسخگویی قاطع به هرگونه تجاوز را ارتقا بخشیده است.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ - 26September 2017

اعزام تجهیزات جدید موشکی به غرب کشور/ پوشش پدافندی رزمایش‌های سپاه و ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «علیرضا الهامی» معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به برگزاری رزمایش‌های ارتش و سپاه در غرب و شمال‌غرب کشور اظهار کرد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) برابر وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود پوشش پدافندی لازم را برای رزمایش‌ها و تمرینات نظامی نیروهای ارتش و سپاه در غرب و شمال‌غرب کشور فراهم کرده است.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اعزام تجهیزات موشکی جدید به تقویت دفاع هوایی در منطقه غرب پرداخته و آمادگی پاسخگویی قاطع به هرگونه تجاوز را ارتقا بخشیده است.

امیر الهامی در پایان تصریح کرد: تامین امنیت هوا و فضا با استفاده از انواع تجهیزات راداری، موشکی، اطلاعاتی، ارتباطی و توپخانه‌ای تحت هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی در نواحی غربی کشور به ویژه در مرزهای هوایی آن منطقه مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها