رئیس دانشگاه ایلام:

دانشگاه محل جهاد در عرصه‌های مختلف است

رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه‌ها سازمان‌های چندبعدی هستند که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت می‌کنند و به تعبیری می‌توان گفت دانشگاه محل جهاد در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۲۵۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ - 26September 2017
انتقاد از کم‌توجهی به ایلام در اعزام کاروان‌های راهیان‌نوربه گزارش دفاع پرس از ایلام ،دکتر «محمد علی‌اکبری» در نشست قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در دانشگاه ایلام اظهار کرد: دانشگاه قرارگاه فرهنگی جامعه است و دفاع مقدس یک جهاد همه‌جانبه بود که نتیجه آن پیروزی و حفظ و حراست از خاک وطن شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ایلام به خاطر جنگ تعطیل شد و با ثمره مقاومت و ایستادگی دوباره شروع به فعالیت کرد، خاطرنشان کرد: دانشگاه ایلان تنها دانشگاهی بود که در دوران دفاع مقدس به خاطر جنگ تعطیل شد.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه آغاز سال تحصیلی و تکریم رزمندگان دفاع مقدس برای مجموعه دانشگاهی استان به فال نیک می‌گیرد افزود: دفاع مقدس نماد تمام ارزش‌ها، اعتبار، استقامت و دلاور مردی‌های مردمان این سرزمین است.

وی با گله‌مندی از اعزام بیشتر کاروان‌های راهیان نور به خوزستان گفت: جنگ در ایلام شروع و پایان یافت اما بیشتر کاروان‌ها به خوزستان اعزام می‌شوند.

در ادامه سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیر المومنین(ع)، ایلام نیز اظهار کرد: امکانات و زیرساخت‌های خوبی در استان برای میزبانی راهیان نور داریم از مسئولان می‌خواهیم کاروان‌های بیشتر به این منطقه اعزام کنند.

 وی افزود: مناطق عملیاتی دهلران و مهران در استان آمادگی لازم برای اعزام بیشتر راهیان نور دارند.

استان ایلام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار