امیر تقی‌خانی:

میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتشی، سپاهی و بسیجی دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با سالروز شکست حصر آبادان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 26September 2017

فردا؛ میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مصاحبه تلفنی با ویژه‌برنامه «گرای وطن»، با اشاره به تقارن ایام هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت حسین بن علی(ع) از شور و حال هیئات مختلف ارتشی سخن گفت و افزود: در این روزها و شب‌ها ضمن گرامیداشت یاد سرور و سالار شهدای کربلا، درس‌های دفاع مقدس برگرفته از این الگوی بزرگ یادآوری می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از برنامه ها اجرا شده و برخی در دست اجراست. حضور در برنامه های تلویزیونی و سریال های مختلف درباره دفاع مقدس میسر شده است. ملت شریف هر شب سریال پرواز در ارتفاع صفر را ملاحظه می کنند که به رشادت های خلبانان دلیر ارتش می پردازد و تولید برخی دیگر از برنامه های رادیویی و تلویزیونی از جمله این برنامه هاست.

امیر تقی خانی همچنین از برپایی نشست های مشترک با حضور فرماندهان ارتش به منظور بیان ناگفته های دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: [از دیگر برنامه ها] تجلیل از سربازان و آزادگان ارتش در هفته دفاع مقدس در دست اجراست و طی روزهای گذشته نیز از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد و رژه باشکوه نیروهای ارتشی نیز بخشی از اقتدار و توانایی نیروهای مسلح بود.

وی ادامه داد: حضور سخنرانان نظامی و فرماندهان عالی رتبه اعم از شاغلین و بازنشسته ها در مراکز آموزشی و دانشگاه ها و مدارس و بیان ناگفته های دفاع مقدس از دیگر برنامه های در دست اجراست و محافل گسترده قرآنی در یگان های ارتش در جای جای میهن اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

«گرای وطن» ویژه‌برنامه‌ای است که در هفته دفاع مقدس ساعت 10.10 تا 10:35 روی موج اف.ام، ردیف 103.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو گفت‌وگو می‌شود.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار