سردار اشتری در دانشگاه عالی امنیت عمومی چین تاکید کرد؛

ضرورت همکاری ایران و چین برای مقابله با گروه‌های تروریستی و قاچاق کالا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر همکاری دو کشور ایران و چین برای مقابله با جرائم سازمان یافته، گروه‌های تروریستی، مواد مخدر و قاچاق کالا تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ - 26September 2017
امروز امکان تعامل بیشتر میان پلیس ایران و چین بسیار مهیا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در دانشگاه عالی امنیت عمومی چین و در میان دانشجویان، افسران و استادان این دانشگاه با بیان اینکه روابط دو کشور به ویژه در چند دهه اخیر بسیار خوب بوده است، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های یکدیگر برای ارتقاء سطح روابط استفاده کرد.

وی تعامل در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارای سابقه بسیار دیرینه در روابط دو کشور دانست و گفت: البته به اندازه ارتباط راهبردی دو کشور ایران و چین، تهدیدات مشترکی نیز دو کشور را تهدید می‌کند.

سردار اشتری افزود: دولت‌های استکباری مایل به ارتباط خوب میان ایران و چین نیستند اما با بینش، خردمندی و تدبیر مقامات عالی دو کشور، روابط فی‌مابین روز به روز بیشتر شده است.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران بر همکاری دو کشور برای مقابله با جرائم سازمان یافته، گروه‌های تروریستی، مواد مخدر و قاچاق کالا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعاملات میان پلیس دو کشور باید سرآمد ارتباطات فی‌مابین باشد، گفت: این فرصت و امکان برای گسترش همکاری‌ها وجود دارد.
 
سردار اشتری برقراری امنیت و آرامش برای مردم را زیباترین و با شکوه‌ترین کار پلیس بیان کرد و افزود: استقلال و ثبات هر کشوری، سرمایه بزرگی برای آن کشور محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین به سوالات تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه عالی امنیت عمومی چین در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان یافته پاسخ داد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار