مدیر امور هنری بنیاد حفظ آثار دفاع‌ مقدس اصفهان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه عکس «گنج جنگ» در اصفهان

مدیر امور هنری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌ مقدس اصفهان گفت: نمایشگاه عکس و پوستر «جنگ گنج» با محوریت هشت سال جنگ تحمیلی در گالری سوره حوزه هنری اصفهان برپا شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ - 26September 2017
نمایشگاه عکس «گنج جنگ» در گالری سوره حوزه هنری برگزار شدبه گزارش دفاع‌ پرس از اصفهان، «جواد ایزدوست» مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس اصفهان پیرامون برگزاری نمایشگاه عکس دفاع‌ مقدس در حوزه هنری این استان اظهار داشت: نمایشگاه عکس و پوستر دفاع‌ مقدس با عنوان «گنج جنگ» شامل 30 عکس و 30 پوستر از دفاع‌ مقدس است که از سوی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌ مقدس آماده‌سازی شده  و در اختیار تمام استان‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه به‌ صورت کشوری در همه استانها از 30 شهریورماه تا 7 مهرماه در حال برگزاری است و در اصفهان نیز در گالری سوره حوزه هنری برپاست.

مدیر امور هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس اصفهان پیرامون اجرای تئاتر خیابانی با محوریت دفاع‌ مقدس بیان داشت: تئاتر خیابانی با حمایت انجمن تئاتر انقلاب دفاع‌ مقدس و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌ مقدس در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: منتخبین نخستین جشنواره تئاتر دفاع‌ مقدس «پلاک» از یکم تا 7 مهرماه در مکان‌های گلستان شهدا، میدان امام(ره)، نمایشگاه هفته دفاع‌ مقدس، پل خواجو، سی‌ و سه‌ پل و پل مارنان از ساعت 17 تا 19 به اجرای خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار