سردار کارگر در بازدید از روزنامه «شرق»:

موضوع دفاع مقدس نباید با مسائل سیاسی درآمیخته شود/ جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس بهترند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: موضوع دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که به هیچ وجه نباید با مسائلی مانند مسائل سیاسی درآمیخته شود.
کد خبر: ۲۵۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 26September 2017
موضوع دفاع مقدس نباید با مسائل سیاسی در آمیخته شود/ جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس بهترند
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز (سه‌شنبه 4 مهر) و در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در بازدید از روزنامه شرق، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به همه است، حتی کسانی که امروز متولد می‌شوند نیز در دفاع مقدس سهم دارند.

وی با اشاره به اینکه در جبهه کسانی را داشتیم که به اصطلاح به آنها «هیپی» می‌گفتند، افزود: ما باید دوستدار و فدایی ایران باشیم؛ ما باید مردم ایران را دوست داشته باشیم چون ایران ام القرای جهان اسلام محسوب می‌شود، لذا هر چقدر ایران را تقویت کنیم، برد کرده‌ایم.

سردار کارگر ادامه داد: اینکه رفتیم سوریه و در آنجا فعالیت مستشاری انجام دادیم برای چه بود؟ برای این بود که نشان دهیم قدرتمند هستیم؛ وقتی قوی باشیم می‌توانیم در دنیا حرف خود را بزنیم.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ دفاع مقدس را میان همه اقشار جامعه تسری دهیم، مردم مقاوم خواهند شد، تصریح کرد: در دنیا علاوه بر اینکه باید حرفی برای گفتن داشته باشی، می‌بایست از نظر اقتصادی هم از اقتصاد قوی برخوردار باشی؛ به عنوان مثال اگر قدرت اقتصادی ما بیش از آنچه که هست، می‌بود، دولت «میانمار» جرات نمی‌کرد چنین کارهایی را با مسلمانان این کشور انجام دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: الان وقتی در منطقه قرار است درباره موضوعی صحبتی انجام شود، عنوان می‌کنند ایران هم باید یک طرف میز مذاکره باشد؛ به عبارت دیگر الان وقتی در منطقه اتفاقی می‌افتد چه در پاکستان، چه در افغانستان و عراق و حتی در ترکیه عنوان می‌کنند که ایران هم باید نظرات خود را ارائه بدهد.

وی همچنین اظهار داشت: «مرسی» رئیس جمهور سابق مصر عنوان می‌کرد قبلا در تاریخ می‌خواندیم که «داریوش» وقتی به مدیترانه رسید در آنجا به اصطلاح چه اقداماتی که نکرد اما الان ایران بی سر و صدا به مرز مدیترانه رسیده است.

سردار کارگر در ادامه گفت: ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجازه نمی‌دهیم مسائل و مباحث جناحی مطرح شود و هر کس هم که وارد اینگونه مباحث سیاسی و جناحی شود با آن فرد برخورد خواهد شد؛ لذا به نظرم رسانه‌هایی هم که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند، مباحث جناحی و سیاسی نباید در تصمیم گیری‌های کلان آن‌ها دخیل باشد.

وی سپس عنوان کرد: جوانان این جامعه از جوانان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهتر هستند، زیرا امروز با وجود هجمه‌های متعددی که متوجه جوانان است وقتی به مراکز گوناگونی می‌رویم، همین جوانان فارغ از هر نوع دید و سلیقه و پوششی، تقاضا دارند برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین بیان داشت: همان گونه که سردار قاسم سلیمانی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست، شهید حججی نیز همین شرایط و ویژگی را دارد، چرا که این‌ها متعلق به همه مردم هستند؛ پس باید گفت که موضوع دفاع مقدس و شهدا از جمله موضوعاتی است که به هیچ وجه نباید با مسائلی مانند مسائل سیاسی در آمیخته شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها