با موضوع شهدای فامنین‌؛

مجموعه شعر «شاهدان عشق» رونمایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: مجموعه شعر «شاهدان عشق» با هدف معرفی شهدای این شهرستان در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ - 26September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرگرد پاسدار «حسن بهادری‌یکتا»، فرمانده سپاه ناحیه فامنین در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: این کتاب به همت «عظیم سرودلیق»، شاعر انقلابی اهل «فامنین» و با حمایت و کمک مالی سپاه ناحیه به 2زبان فارسی و ترکی تألیف شده و شعرهای شاعران درباره شهدای این شهرستان در آن گردآوری شده است.

وی با بیان اینکه 60 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در فامنین برگزار می‌شود، افزود: فراخوانی و تجمع گردان‌های امام حسین(ع) و عاشورا، خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس، برگزاری یادواره شهدا در روستای ینگجه، دیدار با امام جمعه فامنین، غبارروبی مزار مطهر شهدا در پایان هفته، دیدار با خانواده محترم شهدا، برگزاری همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان و همایش "گنجینه‌های سرخ" با هدف بزرگداشت ایثارگران شاغل در ادارات از مهمترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

بهادری‌یکتا بیان کرد: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای جهادی، معاینه رایگان به وسیله بسیج جامعه پزشکی با اعزام پزشک به مناطق محروم و توزیع جهیزیه بین قشرهای محروم و کم درآمد نیز از طرح‌هایی است که برای کمک به قشرهای آسیب‌پذیر انجام شده است.

وی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و افتتاح یک واحد تولیدی را از برنامه‌های اقتصادی این هفته عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون به همت بسیج سازندگی، 300 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در رشته‌های مختلف آموزش دیده‌اند.

بهادری‌یکتا گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر، پیاده‌روی خانوادگی با اعطای جوایز ارزنده، نواختن زنگ مهر و مقاومت و حضور بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین در نماز جمعه نیز از برنامه‌هایی بود که در این هفته اجرا شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار