تسهیلات ویژه روایت فتح در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب

انتشارات روایت فتح اعلام کرد علاوه بر ارائه ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی، به ازای خرید تا سقف ۲۰ هزار تومان از غرفه روایت فتح، بن تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد.
کد خبر: ۲۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ - 24August 2014

تسهیلات ویژه روایت فتح در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، بخش رسانهای مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی حضور داشته و به ارائه محصولات فرهنگی خود میپردازد.

مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در این نمایشگاه به ارائه محصولات رسانهای خود با 20 درصد تخفیف خواهد پرداخت که این تخفیفات شامل مستندات داخلی، خارجی و مستندهای سیدمرتضی آوینی خواهد شد.
 
این انتشارات علاوه بر ارائه 20 درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر دارد تا به هر فردی که تا سقف 20 هزار تومان از غرفه روایت فتح خرید دارد، یک بن تخفیف 20 هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد که این بن تخفیف برای اعضای باشگاه مخاطبان روایت فتح به صورت رایگان خواهد بود.
 
به گفته حسن علایی مدیرعامل مؤسسه انتشاراتی روایت فتح، ارگانها و مراکزی که تمایل به تکمیل آرشیو خود دارند، میتوانند در نمایشگاه ثبتنام کنند و از تخفیف و شرایط ویژه بهرهمند شوند.
 
 نمایشگاه «رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی» از یکم تا هفتم شهریور سال جاری(1393) در قالب 300 غرفه در بوستان گفتوگو برگزار میشود.
 
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها