فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ملت ایران در جنگ تحمیلی با تأسی از فرهنگ ولایت به پیروزی رسید

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بیش از 50 کشور در هشت سال جنگ تحمیلی به ایران حمله کردند، ولی ملت ایران با تاسی از فرهنگ ولایت به پیروزی رسیده است.
کد خبر: ۲۵۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 27September 2017

ملت ایران با تأسی از فرهنگ ولایت به پیروزی رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در جمع مدیران روابط عمومی ادارات کل، اهالی رسانه و فرهنگ و هنر مازندران با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس به تاسی از سیدالشهدا به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: شهدای مدافع حرم نیز در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع از مرزهای اسلامی به مبارزه با تکفیری‌ها و داعشی‌ها رفتند.

وی تصریح کرد: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای نشر ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در عصر کنونی است.

سردار بابایی ادامه راه سالار شهیدان را امامت و ولایت دانست و گفت: بیش از 50 کشور در هشت سال جنگ تحمیلی به ایران حمله کردند ولی ملت ایران با تاسی از فرهنگ ولایت، به پیروزی رسید.

این مسئول با اعلام اینکه جنگ اصلی استکبار با ایران در دوران دفاع مقدس مقوله ولایت بوده است، تصریح کرد: رشادت و پایمردی جوانان در جنگ هشت ساله بر پیروزی و اقتدار کشور افزوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها