امیر نعمتی:

جوانان ایران برای دفاع از حرم آل الله زمان و مکان نمی‌شناسند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز سربازان و جوانان ملت شهیدپرور ما در راه دفاع از حرم آل الله زمان و مکان نمی‌شناسد و آماده‌اند تا به فرمان فرمانده خود وارد کارزار با دشمن شوند.
کد خبر: ۲۵۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 27September 2017
جوانان ایران برای دفاع از حرم آل الله زمان و مکان نمی‌شناسندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و در سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه برگزار شد، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند و شهدای مدافع حرم نیز ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و در هر زمان، جنگ و نزاعی میان جبهه حق و باطل وجود دارد و مسیر حق در هر زمان همان مسیر نورانی اهل بیت (ع) است که امروز مدافعان حرم در این مسیر نورانی قرار دارند.

وی افزود: درود می‌فرستیم به روح مطهر شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم به ویژه شهید «محسن حججی» که امروز کل میهن اسلامی به جسم بی سر ایشان معطر خواهد شد. حججی به حق نمونه سرباز ولایتمدار امام خامنه‌ای بود.

امیر نعمتی بیان کرد: امروز سربازان و جوانان ملت شهیدپرور ما در راه دفاع از حرم آل الله زمان و مکان نمی‌شناسد و آماده‌اند تا به فرمان فرمانده خود وارد کارزار با دشمن شوند.

وی با اشاره به تلاش جبهه استکباری برای مقابله با انقلاب نوپای اسلامی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن و از بین بردن نظام اسلامی بوده است، از این رو شاهد اتفاقات هفتم تیر و هشتم شهریور و دیگر عملیات‌های تروریستی بودیم و در آخر جبهه استکبار با حمایت از صدام و با راه‌اندازی جنگ همه جانبه با تمام توانش علیه ایران اسلامی اقدام کرد.
 
جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: پس از آغاز جنگ تحمیلی، فرماندهان نظامی با دریافت فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به طراحی عملیات‌های بزرگ و کوچک پرداختند و دفاع مقدسی را رقم زدند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین ثامن الائمه سرآغاز عملیات‌های بزرگی چون طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس شد، عنوان کرد: لشکر پیروز ۷۷ خراسان نیروی زمینی ارتش نقش موثری در پیروزی عملیات ثامن الائمه داشت.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار