سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی:

یادواره شهدای ثامن‌الائمه(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: یادواره شهدای ثامن‌الائمه(ع) و شهدای سرباز پنج مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 27September 2017
یادواره شهدای ثامن‌الائمه(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی اظهار داشت: یادواره شهدای ثامن‌الائمه(ع) و شهدای سرباز امروز پنج مهرماه در تالار گل‌ نرگس کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاع مقدس دارای 2 بخش سخت افزاری و نرم‌افزاری است عنوان کرد: بخش سخت افزاری در دفاع مقدس و اکنون در سوریه و عراق تداوم دارد و عرصه دوم و فرهنگی که مهمتر است در واقع برای ثبت اثرات عرصه سخت افزاری به‌کار برده می‌شود.

محمدی از رونمایی از پنج کتاب دفاع مقدس در تاریخ پنج مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام در تاریخ ششم مهرماه، برپایی اکیپ سلامت و‌ ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم استان و همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، سنقر و کلیایی، دالاهو، گیلان غرب و روانسر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همچنین همایش اصناف با نقش پشتیبانی اصناف در دوران دفاع مقدس در تاریخ پنج مهرماه در سالن همایش اتاق اصناف کرمانشاه برگزار خواهد شد افزود: یادواره شهدای روستایی و عشایری، مراسم تجلیل از سربازان نمونه کشور و گردهمایی هیأتهای مذهبی عاشوراییان مذهبی و مدافعان انقلابی در تاریخ هفتم مهرماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به حرکت دسته‌جات عزاداری نیروهای مسلح در هفت مهر ماه از میدان آزادی تا مسجد جامع گفت: آلبوم دفاع مقدس تهیه شده توسط انجمن عکاسان و‌کنگره شهدا به زودی چاپ خواهد شد و  بیش از 80 عنوان کتاب دفاع مقدس تاکنون نوشته و تا آخر سال به صد عنوان کتاب چاپ شده می‌رسد که 11 عنوان آن در جشنواره تهران پذیرفته شده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار