امیر گلفام:

عملیات ثامن‌الائمه (ع) نقطه عطفی در دفاع مقدس بود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، عملیات ثامن‌الائمه (ع) در سال 60 را نقطه عطفی در دفاع مقدس دانست و گفت: این عملیات مقدمه پیروزی‌های بزرگ در عملیات‌های طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس شد.
کد خبر: ۲۵۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 27September 2017
عملیات ثامن‌الائمه (ع) نقطه عطفی در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت عملیات ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان که با حضور امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم تحریف و فراموشی دفاع مقدس اظهار داشت: سعی کرده‌ایم تا مطابق با منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و به موضوعاتی که کمتر به آن توجه شده است، بپردازیم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید عملیات ثامن الائمه نقطه عطف و شروع تحول در دفاع مقدس بود و ما بعد از این عملیات شاهد عملیات‌های بزرگی چون طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس بودیم.
 
امیر گلفام تصریح کرد: پیش از این عملیات اتفاقاتی در عرصه سیاسی کشور رخ داده بود و شاهد برخی تغییرات در سطوح فرماندهی بودیم. ضمن اینکه بنی صدر از فرماندهی کل قوا و ریاست جمهور برکنار شده و از کشور فرار کرده بود.
 
وی بیان داشت: هدف ما از برگزاری این همایش احیای عملیات ثامن الائمه (ع) و گرامی داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای عزیز این عملیات است.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار