کارشناس سیاسی سپاه شاهرود:

شهید حججی‌ نماد ایستادگی و مقاومت فرزندان روح‌الله و سیدعلی است

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود گفت: شهید حججی‌ نماد ایستادگی و مقاومت فرزندان روح‌الله و سیدعلی است.
کد خبر: ۲۵۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 27September 2017

شهید حججی‌ نماد ایستادگی و مقاومت فرزندان روح‌الله و سیدعلی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، ابوالفضل دربانیان کارشناس سیاسی سپاه شاهرود در مراسم بزرگداشت شهید حججی که به همت پایگاه عفاف حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در فاطمیه محله راه آهن شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به شهادت شهید حججی اظهار داشت: شهید حججی‌ها نماد ایستادگی و مقاومت فرزندان روح الله و سیدعلی هستند که با اقتدا به مولایشان حسین (ع) با یزیدیان زمان خود در مبارزه هستند و تا آن‌ها را نابود نکنند از پا نخواهند نشست.

وی افزود: داعش دست پروده آمریکا و کشور‌های متحد و برخی کشور‌های به ظاهر مسلمان نظیر رژیم آل سعود است که پا جای پای سپاهیان عمر سعد در عاشورا گذاشته‌اند و حتی روی آن‌ها را نیز در قساوت و وحشی‌گری و خونخواری سفید کرده‌اند.

دربانیان با بیان اینکه علت تاسیس داعش مقابله با نفوذ ایران در منطقه بوده است بیان کرد: وزیر خارجه اسبق آمریکا تاکید می‌کند برای تاسیس داعش با کشور‌های مختلف مذاکره کردیم تا بتوانیم جلوی نفوذ اسلام ناب و جمهوری اسلامی را بگیریم.

وی تصریح کرد: توطئه شوم تاسیس داعش برای این بود تا عراق و سوریه و سایر کشور‌های متحد با ایران را تجزیه کنند و جلوی نفوذ اسلام ناب و تفکر شیعی را در منطقه بگیرند، اما تلاش آن‌ها بعد از شش سال بی نتیجه مانده است.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز داعش دیگر اثری ندارد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب که برگرفته از عاشورا و دفاع مقدس است رزمندگان اسلام طومار داعش را در هم پیچیده و نفس‌های آخر خود را می‌کشند و به زودی نابود خواهند شد.

وی ادامه داد: وحشی‌‌گری و خونخواری عناصر داعش برای ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و جهان و اسلام هراسی و ایران هراسی است که به فضل الهی این توطئه‌های نتیجه عکس داده و امروز امثال شهیدان حججی موجی در منطقه و حتی جهان ایجاد می‌کنند که مظلومیت اسلام ناب و خباثت دشمنان را به جهانیان عرضه می‌کنند.

دربانیان عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس و اسلام ناب و فرهنگ عاشورا را نمی‌توان کمرنگ کرد چرا که خدا در قرآن تاکید می‌کند که نور خدا خاموش شدنی و نیست هر چند تلاش‌ها شود این وعده‌های الهی است که یکی پس از دیگری محقق می‌شود و دشمنان نمی‌توانند کاری کنند.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهدای همچون حججی تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی و استکبارستیزی است گفت: شهید حججی زنده است چرا که قیام امام حسین (ع) زنده است و تا این خون‌ها در پای درخت اسلام ریخته شود دشمنان نخواهند توانست گزندی به این انقلاب و اسلام برسانند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا در جامعه و خانواده‌ها افزود: شما بانوان و مادران با ترویج این فرهنگ در خانواده‌های خود می‌توانید تربیت کنند نسلی باشید که حججی‌ها را تحویل نظام می‌دهد و باید بدانید نگاه دشمن امروز به خانواده‌ها و بانوان برای تاثیرگذاری بر تغییر نسل‌ها و جدا کردن از مسیر اسلام ناب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار