جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

دفاع مقدس مستندی از عاشوراست

سرهنگ «جمال شاکرمی» گفت: بین حادثه دفاع مقدس و عاشورا یک ارتباط منطقی وجود دارد و همه مولفه‌های پیش‌برنده عاشورا در دفاع مقدس مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ - 27September 2017

دفاع مقدس مستندی از عاشورا استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «جمال شاکرمی» جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام، در برنامه «آبروی محله و افتخار کوچه‌ها»، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای روستای «چالسرا» اظهار داشت: ایام محرم تبلور یاد شهیدان و دفاع مقدس مستندی از عاشوراست.

وی افزود: بین حادثه دفاع مقدس و عاشورا، یک ارتباط منطقی وجود دارد و همه مولفه‌های پیش‌برنده عاشورا در دفاع مقدس نیز مشاهده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: مسیر نورانی شهدا را باید «نصب العین» قرار داد و از آن فاصله نگرفت.

وی تاکید کرد: باید از حادثه عاشورا درس گرفت و ریشه‌های قیام امام حسین (ع) را بررسی و به جامعه انتقال داد.

سرهنگ شاکرمی با بیان اینکه ریشه عاشورا در کج فهمی‌های خواص و ریشه در سقیفه دارد، خاطرنشان کرد: انحراف خواص، فتنه ۸۸ را رقم زد و نظام اسلامی را دچار مشکلات کرد.

وی ادامه داد: دشمنان همچنان حادثه انقلاب اسلامی را رصد می‌کنند و برای آن برنامه دارند و در اتاق‌های فکر خود برای براندازی آن نقشه می‌کشند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تأکید بر انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه، افزود: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان حضور داشتند و حماسه آفریدند و در عاشورا هم همین موضوع مشاهده می‌شود که این نشان از ولایت‌مداری ملت غیرتمند ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: با زنده نگه داشتن یاد شهدا و از مسیر شهدا، می‌توان به حضرت سیدالشهدا و کمال و تعالی رسید.

سرهنگ شاکرمی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هر آنچه دارد از شهدا و ایثارگران و خانواه های معظم آنان است و از یاد شهدا و تجلیل و تکریم آنان نباید غفلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار