با عنوان «نفس های سوخته»

اولین بازی رایانه ای درباره جانبازان شیمیایی ساخته شد

بازی رایانه ای «نفس های سوخته» که با محوریت دفاع مقدس و تکنولوژی کاملا ایرانی ساخته شده است، در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 26August 2014

اولین بازی رایانه ای درباره جانبازان شیمیایی ساخته شد

میلاد میثمی مدیر استودیوی بازی سازی در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: نفس های سوخته که یک بازی رایانه ای مربوط به دفاع مقدس است که در این نمایشگاه رونمایی شد و در اوایل سال آینده عرضه می شود.

وی افزود: محوریت این بازی پرداختن به جنایات شیمیایی و میکروبی رژیم بعث عراق علیه رزمندگان و ملت ایران در جنگ تحمیلی است.

میثمی با اشاره به محتوای این انیمیشن اظهار داشت: در این بازی سعی شده است که مقصران اصلی و حامیان صدام در کاربرد سلاح های شیمیایی و کشتار جمعی به صورت غیر مستقیم نمایش داده شود و اولین بازی رایانه ای است که به این موضوع پرداخته است.

وی با بیان اینکه این بازی با تکنولوژی بومی ساخته شده است گفت: این انیمیشن به عنوان تنها بازی یارانه ای تمام ایرانی دفاع مقدس می باشد.

وی در ادامه افزود: این بازی قابلیت عرضه بین المللی را خواهد داشت و اگر توسط دستگاههای مرتبط با دفاع مقدس حمایت شود نسخه خارجی رابه منظور نشان دادن ایران به عنوان قربانی سلاح های شیمیایی و به شکل رایگان در دنیا رائه می کنند.

نظر شما
پربیننده ها