سردار دهقان:

ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اصفهان وجود دارد

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: در اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس وجود دارد و نباید فراموش کنیم که این پروژه کار بسیار ارزشمندی است.
کد خبر: ۲۵۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 27September 2017

باید برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس از ظرفیت های اصفهان بهره بردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا طی بازدید از تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز ایران شاهد تشییع پیکر پاک شهید حججی است، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند شهید حججی به عنوان حجتی در مقابل چشمان تمام دنیا برای اثبات حقانیت یک ملت است که در حضور متجاوزانه کشورها یا افراد دیگر در یک سرزمین مقدس به شهادت رسید.

وی افزود: امروز نیز سالروز شکست حصر آبادان است که یاد همه شهدای این عملیات را در این روز عزیز گرامی می داریم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار کار عظیمی را پیرامون تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس آغاز کرده است، تصریح کرد: به قطع تاکنون سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اید، اما باید به آینده امیدوار بود چرا که گام‌های برداشته شده موید اراده قاطع در انجام و تکمیل این پروژه است و خداوند در این راه به شما کمک خواهد کرد و به انجام خواهد رسید.

سردار دهقان تصریح کرد: حال در یک مرکز فرهنگی می‌شود به تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های انقلاب و برقراری ارتباط با مخاطب که با زبان و بیان سازگار با شرایط روحی افراد است، پرداخت.

مشاور فرمانده معظم کل قوا  با بیان اینکه هیچ‌گاه دست از تلاش نباید برداشت، عنوان کرد: تلاش کنید تا این مرکز فرهنگی فعال باشد؛ چرا که اگر تعطیل شود به عواملان آن نیز ضربه می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: در اصفهان ظرفیت های گسترده ای همچون مشارکت عمومی، اصناف وجود دارد که می‌تواند این پروژه را سریع‌تر به نتیجه برساند؛ چرا که این موزه کار ارزشمند و ماندگاری است که برای نسل‌های آینده به جا می ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار