زندگی شهید محسن حججی سریال می‌شود

داستان زندگی محسن حججی در قالب سریالی فاخر در شبکه یک تولید می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ - 27September 2017
زندگی شهید محسن حججی سریال می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید حججی، روابط عمومی شبکه یک از ساخت سریال زندگی شهید حججی و معرفی شخصیت والای این شهید خبر داد.

 سریال شهید حججی که فیلم‌نامه آن به‌زودی تصویب و وارد پیش‌تولید می‌شود کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما خواهد بود که احتمالاً در سالروز شهادت این شهید از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

محسن حججی در سال 1370 در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید. وی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

این جهادگر فرهنگی از فعالان ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردوهای سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود. شهید محسن حججی در سال 1391 ازدواج کرد، ثمره ازدواج وی پسری به‌ نام علی است. وی روز دوشنبه 16 مرداد 1396 به اسارت دشمن درآمد و در روز چهارشنبه 18 مرداد 1396 در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها