حجت الاسلام محمدحسنی:

«نفس مطمئنه» در چهره شهید حججی نمایان بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید حججی بزرگوار و شهدای مدافع حرم ارتش با معنویت بودند و نفس مطمئنه در چهره شهید حججی نمایان بود.
کد خبر: ۲۵۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 27September 2017

«نفس مطمئنه» در چهره شهید حججی نمایان بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان تحت آموزش و کارکنان پایور و وظیفه مرکز 01 با اشاره به همزمان شدن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، بر لزوم ایستادگی در برابر ظلم در همه ادوار و در هر شرایطی تاکید کرد و اظهار داشت: در زمان حمله عراق به ایران مصیبت‌ها و دشواری‌های زیادی برای مردم ایران به وجود آمد ولی با این حال این مردم و نیروهای مسلح بودند که با احساس تکلیف به مقابله با دشمن شتافته و آن دشمن سرکش را ادب کرده و از سرزمین اسلامی بیرون راندند.

وی افزود: در فرازی از زیارت عاشور از خدا می‌خواهیم تا زندگی و مرگ ما را به رنگ زندگی و مرگ اهل بیت (ع( قرار دهد؛ استجابت این دعا یک راه بیشتر ندارد و آن این است که سیره اهل بیت و اصول حاکم بر زندگی آن بزرگواران را در زندگی خود حاکم کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از این اصول اهمیت دادن به معنویت در زندگی شخصی و اجتماعی است. به طور مثال شهید حججی بزرگوار و شهدای مدافع حرم ارتش با معنویت بودند؛ نفس مطمئنه در چهره جوان انقلابی یعنی شهید حججی نمایان بود.

وی در سخنان خود به جریان و جدال بی پایان بین حق و باطل نیز اشاره کرد و جوانان انقلابی را به کسب بصیرت و بینش اسلامی سیاسی فراخواند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها