رونمایی از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در همایش «یاد یاران»

در مراسم «یاد یاران» ویژه فرماندهان دفاع مقدس مازندران دو عنوان کتاب دفاع مقدس به نام‌های «کوثر» و «نقل و نقل» از مجموعه انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی ساری رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 27September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، پیش از ظهر امروز در مراسم «یاد یاران» ویژه فرماندهان دفاع مقدس مازندران که به مناسبت سی و هفتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اهداف این همایش را برقراری اخوت و برادری در میان پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت از دیگر اهداف همایش است.

وی افزود: همچنان که در دفاع مقدس پیروز میدان بودیم، در نبرد با تکفیری‌ها و داعشی‌ها هم به پیروزی خواهیم رسید و بعد از ماه صفر جشن پیروزی بر داعش را برگزار خواهیم کرد.

در این مراسم از دو عنوان کتاب دفاع مقدس به نام‌های «کوثر» شامل مجموعه خاطرات زنان مازندرانی از انقلاب اسلامی از سال 42 تا سال  67 منتخب پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس مازندران و «نقل و نقل» شامل مجموعه خاطرات پیشکسوتان سپاه استان از مجموعه انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران رونمایی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها