استاندار مازندران مطرح کرد؛

تقویت روحیه مقاومت و ایثار با حضور در اردوهای راهیان نور

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روحیه مقاومت، ایثار و ایستادگی با حضور در اردوهای راهیان نور تقویت می‌شود، گفت: اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک جریان عظیم فرهنگی باید تقویت شود؛ زیرا این اردوها در انتقال پیام ایثار و شهادت بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر: ۲۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ - 27September 2017

تقویت روحیه مقاومت و ایثار با حضور در اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید سرافراز دیار علویان به ویژه شهدای مدافع حرم مازندران اظهار داشت: مقام معظم رهبری از اردوهای راهیان نور به عنوان سنت بسیار ستودنی و حرکت با برکت یاد كردند كه باید تداوم یابد.

فلاح جلودار ادامه داد: نباید دوران تاریخی و پرافتخار دفاع مقدس فراموش شود و از این گنجینه معنوی و ایثار و شهادت باید همیشه استفاده کنیم.

 استاندار مازندران با اشاره به اینكه روحیه مقاومت، ایثار و ایستادگی با حضور در اردوهای راهیان نور تقویت می‌شود، گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک جریان عظیم فرهنگی باید تقویت شود؛ زیرا این اردوها در انتقال پیام ایثار و شهادت بسیار تاثیرگذار است.

وی بر ایجاد بستر حضور همه آحاد مردم از اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور تاكید كرد.

فلاح جلودار نقش اردوهای راهیان نور را در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم دانست و گفت: باید تلاش كنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت شود. همچنین داشتن روحیه انقلابی و جهادی برای حضور موثر و مستمر در تمامی صحنه ها بسیار ضروری است.

استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات خوب بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت مشاركت آحاد مردم در رونق تولید و اشتغال تاكید كرد و گفت: اعزام نزدیک به 50 هزار نفر در هر سال به اردوهای راهیان نور كمک بزرگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌كند.

وی خادم راهیان نور بودن را افتخاری بزرگ دانست و گفت: اردوهای راهیان نور باید با قوت و قدرت تداوم یابد و همه فرمانداران و شهرداران نیز به برگزاری اردوهای راهیان نور كمک كنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار