معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا عنوان کرد؛

خدمت‌رسانی 18 موکب به 70 هزار زائر حسینی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به مراسم راهپیمایی اربعین گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال 18 موکب به 70 هزار زائر حسینی ارائه خدمت کنند.
کد خبر: ۲۵۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ - 27September 2017

خدمت رسانی 18 موکب به 70 هزار زائر حسینیبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «جواد بخشی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمین شهدا و دست‌اندرکاران اجرایی راهیان نور مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: سالانه حدود 50 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی تعداد دانش‌آموزان اعزام شده به این مناطق را در مازندران را 16 هزار نفر عنوان کرد و افزود: علاوه بر دانش‌آموزان مازندرانی سه هزار و 500 دانشجو و  22 هزار نفر از مردم عادی به مناطق جنوب و غرب اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار و 500 نفر از استان مازندران در زمان تحویل سال نو به راهیان نور اعزام شدند، گفت: در سال 94 بیش از 11 هزار نفر از استان مازندران به کربلا اعزام شده‌اند.

بخشی با اشاره به برپایی 15 موکب در سال گذشته که به 40 هزار نفر از زائرین حسینی خدمت‌رسانی کردند، گفت: امسال هم پیش‌بینی می‌شود که 18 موکب به 70 هزار زائر ارائه خدمت کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار