رئیس سازمان حفظ آثار سپاه پاسداران و بسیج مطرح کرد؛

تهاجم فرهنگی دشمنان نیازمند مراقبت بیشتر است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج گفت: باید مراقب باشیم چراکه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۲۵۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ - 27September 2017

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «سردار احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج  عصر امروز در همایش تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در شفت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی در کشور برگزاری یادواره های شهدا و کنگره‌های مجالس شهدا است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج با بیان اینکه ایمان، شجاعت، خودباوری، وحدت و همدلی جوانان ما سبب شد تا در دوران دفاع مقدس پیروز میدان شویم، گفت: وحدتی که در دوران دفاع مقدس در ایران ایجاد شد هیچ عاملی نتوانست این یکپارچگی را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس از نادرترین موضوعاتی است که همه اصناف و اقشار در آن حضور پررنگ داشته اند افزود: تمام ملت ایران با هر قومیت و مذهبی که در آن زندگی می‌کنند نقش مهم و بسیار پررنگی در دفاع از انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج با اشاره به اینکه وحدت و نیروی انسانی یکی از مهمترین علل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان بوده است گفت: این ویژگی‌های مهم سبب شده است تا دشمنان از ملت و کشور ما هراس داشته باشند.

سردار حق‌طلب به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مواظب باشید چون در تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته ایم اشاره کرد و افزود: جبهه، جبهه فرهنگی است و دشمن امروز با به‌کارگیری اینترنت و شبکه‌های مجازی و نفوذ افراد به‌ظاهر فرهنگی در دستگاه‌ها، نقطه قوت ما را درک کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر شهدای مدافع حرم متاهل بوده و دارای فرزند هستند تصریح کرد: با اینکه مدافعان حرم به‌صورت آنلاین، چگونگی و رفتار داعش در جنگ سوریه و عراق و رفتار غیرانسانی این گروه جنایتکار با اسرا را مشاهده می‌کنند باز هم برای دفاع از حریم حرم پیش‌قدم می‌شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار