مدافعان حرم را عشق و محبت به اهل بیت(ع) به خاک سوریه کشاند

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: مدافعان حرم را عشق و محبت به اهل بیت(ع) به خاک سوریه کشاند.
کد خبر: ۲۵۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ - 27September 2017
به گزارش دفاع پرس از پارس‌آباد، سرهنگ «حسن نوری»، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد  ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی پارس‌آباد اظهار داشت: اخلاص و فداکاری رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس سبب غلبه بر دشمن و شکست استکبار شد که باید این ارزش‌ها را در جامعه ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس زمینه‌ساز برکات بسیاری برای ملت ایران شد، تصریح کرد: ایثار و شهادت یادگار مکتب امام حسین(ع) بوده و رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری و با کمترین تجهیزات نظامی در برابر قدرت‌های تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند.

نوری با بیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس فقط با رژیم بعثی عراق در حال جنگ نبود، افزود: کشورهای قدرتمند آمریکا، فرانسه، آلمان و در رأس آنها رژیم صهیونستی با در اختیار گذاشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی خود به رژیم صدام خواستند جمهوری اسلامی ایران را که آن زمان کشور نوپایی بود شکست دهند اما با رشادت‌ها و ایثارگری مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم به ویژه شهید حججی بیان کرد: مدافعان حرم را عشق و محبت به اهل بیت(ع) به خاک سوریه کشاند تا هزاران کیلومتر دور از وطن و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) که آرزوی خودشان نیز  بود به شهادت برسند.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: آگاه‌سازی جوانان در استفاده از این گونه ابزارها امری مهم و ضروری بوده و باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد نیز رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از قیام عاشورا دانست و اظهار کرد: امروز وظیفه اساتید و دانشجویان ادامه راه شهدای دفاع مقدس و رسیدن به قله‌های پیشرفت علم در جهان است.

اکبر جعفری افزود: امروز ایران اسلامی به برکت هشت سال دفاع مقدس به دستاوردهای مهمی در دنیا رسیده که مهم ترین آن  پنج دستاورد در زمینه فناوری نانو، هسته‌ای، هوا و فضا و ژنتیکی بوده که توسط جوانان این مرز و بوم به آن دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار