مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات جانبازان بستری در بیمارستان «سلمان» یاسوج به گوش مسئولان رسانده می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات جانبازان بستری شده در بیمارستان «سلمان» یاسوج به گوش مسئولان ذی‌ربط رسانیده می‌شود تا برای رفاه بیشتر حال این عزیزان تمهیدات لازم اندیشیده شود.
کد خبر: ۲۵۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 28September 2017
مشکلات جانبازان بستری در بیمارستان «سلمان» یاسوج به گوش مسئولان رسانده می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز از هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازان بستری شده در بیمارستان «سلمان» یاسوج رفت و با آنها گفت‌و‌گو کرد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» در حاشیه این دیدار با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سال به‌ویژه در هفته دفاع مقدس سرکشی و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا است، اظهار داشت: بر همین اساس، امروز از جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج سرکشی کردیم.

وی افزود: هدف ما از این بازدید، اطلاع از سلامت این عزیزان و شنیدن مشکلات آنها از نزدیک بود تا این مشکلات را به گوش مسئولان ذی‌ربط برسانيم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مشکلات را به اطلاع استاندار، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان می‌رسانیم تا برای رفاه بیشتر حال این جانبازان، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

سرهنگ آسمند با بیان اینکه این جانبازان نماد پایداری و ایستادگی هستند، ابراز داشت: دیدار با جانبازان و ایثارگران سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها