کتاب «سربدار» زندگینامه داستانی شهید «محمد فرومندی» رونمایی شد

کتاب «سربدار» زندگینامه داستانی شهید «محمد فرومندی» از شهدای دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ - 27September 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهدمقدس، «محمدعلی چمی‌گو»، مدیر مسئول نشر ستاره‌ها عصر امروز در مراسم آئین رونمایی از  کتاب «سربدار» زندگینامه داستانی شهید «محمد فرومندی» اظهار داشت: شناخت نسل جوان از دفاع مقدس و شهدای این دوران اندک و نزدیک به صفر است.

وی تصریح کرد: زحماتی زیادی کشیده شده اما زبان مشترکی با نسل جدید نتوانسته‌ایم پیدا کنیم و در دروس مدارس در در ارتباط با دفاع مقدس تنها خروجی دروس یاد گرفتن میدان تیر است.

مدیر مسئول نشر ستاره‌ها گفت: جوانان ما باید به دنبال حقایق باشند چرا که گنج را در خانه کسی تقدیم نمی‌کنند و برای شناخت دفاع مقدس و آشنایی با شهدای این دوران تلاش کنند.

چمی‌گو در ارتباط با شهید فرومندی اظهار داشت: این شهید بزرگوار تواضع زیادی و دست نیافتنی است و شاید نمونه‌ای مانند ایشان را نداشته باشیم و با مطالع کتاب و اتفاقاتی که برای او پیش آمده متوجه این موضوعات می‌شویم و مشاهده می‌کنیم که در برابر مسائل و سختی‌ها چگونه می‌ایستد و چشم خود را چگونه بر این موضوعات می‌بندد.

داوود امیریان نیز در این مراسم اظهار داشت: در ابتدا در ارتباط با شهید اطلاعاتی نداشتم و با دریافت اطلاعات و خاطرات مربوط به شهید تحت تاثیر شخصیت ایشان و به ویژه مظلومیت ایشان قرار گرفتم.

نویسند کتاب سربدار گفت: این کتاب ماجرای نویسنده فیلمنامه‌ای است که قصد نوشت زندگینامه شهید فرومندی را دارد تا فیلم آن ساخته شود. این شهید بزرگوار پاسدار بود و سپس مورد اتهامات قرار گرفته و این موضوع را دلیلی برای حضور در جبهه می‌داند و کسانی که وی را متهم کرده بودند و سبب خروج او از سپاه شده بودند به اشتباه خود پی می‌برند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها