سردار سرلشکر «رحیم صفوی» در اصفهان:

دشمنان خبیث ایران از تجمع صدها‌هزار نفری مردم درس عبرت بگیرند

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان خبیث ایران از تجمع صدها‌هزار نفری تهران، اصفهان و نجف آباد درس عبرت بگیرند.
کد خبر: ۲۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ - 27September 2017
به گزارش دفاع پرس از اصفهان، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی رحیم صفوی»، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب شامگاه (چهارشنبه) در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در مسجد امام اصفهان اظهار داشت: خوشحالم در جمع شما زنان و مردان مومن و ولایت مدار اصفهان حضور دارم.

وی ادامه داد: به عنوان مشاور فرمانده کل قوا از حضور پرشور شما در میدان امام در تشییع شهید حججی تشکر می کنم.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: دشمنان خبیث ایران از تجمع صدها هزار نفری تهران، اصفهان و نجف آباد درس عبرت بگیرند و بدانند اگر فرزندی از ایران را در غربت سر ببرند صدها هزار جوان نسل سوم انقلابی انتقام او را از اربابان داعش خواهند گرفت.

 وی اضافه کرد: این وعده تخلف ناپذیر الهی است که زمین را فرزندان شایسته ام به ارث می برند.

سردار سرلشکر رحیم صفوی تصریح کرد: در ایام ماه محرم و نزدیک شدن به عاشورای حسینی ایران شاهد یکی از زیباترین روزهای معنوی خود بود که خداوند یکی از نمادهای رویش انقلاب را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: به راستی شهید حججی چه کرد که خدا این گونه وی را بالا برد، آنچه به شما و خود تذکر می دهم یادآور این است که خداوند همواره ناظر بر اعمال ماست.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب به سخنی از امیرالمومنین اشاره کرد و بیان داشت: ایشان می فرمایند اجر مجاهد شهید بیشتر از کسی نیست که توانایی گناه دارد و خویشتنداری می کند.

وی تاکید کرد: شهدای شما در لشکر امام حسین و هشت نجف اشرف و هم اکنون شهدای مدافع حرم برای پاسداری از خود و دوری از گناه به این مقام رسیدند.

سردار سرلشکر صفوی با اشاره به ویژگی های ناب رزمندگان دفاع مقدس و خاطراتی از شکست حصر آبادان، بیان داشت: رزمندگان اکثرا نماز شب می خواندند و همواره به اهل بیت توسل داشتند.

وی اضافه کرد: با صداقت می گویم که توسلات به حضرت بقیه الله اعظم در طول جنگ تحمیلی نجات بخش بود و این عشق، حماسه و توسل باعث شد رزمندگان در جبهه دارخوین بسیار قدرتمند، شجاع و البته با فکر و عقلانیت و برنامه ریزی عمل کنند.

سردار رحیم صفوی تاکید کرد: بسیاری از این رزمندگان از لحظه شهادت خود خبر داشتند؛ در عملیات ثامن الائمه یک روز قبل از عملیات سه نفر از رزمندگان مرتضی جوادی فرزند آیت الله جوادی، حسن مسائلی خط شکن و نیروی به ظاهر ساده بسیجی و  شهید مهدی سلیمان پور مردی در سطح حسین خرازی و اولین فرمانده سپاه سنندج از شهادت خود خبر دادند.

وی با بیان اینکه این افراد در عرفان عملی شهادت خود را به چشم دیدند، گفت: برخی شهیدان شما به درجه ای از عرفان رسیدند که از خدا خواستند شهید شوند یا نشوند و خدا تقاضای آنها را استجابت کرد.

در حال تکمیل/
نظر شما
پربیننده ها