مسؤول مرکز مطالعات راهبردی:

نهضت عاشورا تا ظهور آخرین منجی ادامه دارد/داعش نقش یزدیان و خوارج تاریخ را بازی می‌کند

مسؤول مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه نهضت عاشورا تا ظهور آخرین منجی ادامه دارد، گفت: همواره یزیدیان و حسینیان در نبرد با هم بوده چنانچه امروزه داعش نقش یزدیان و خوارج تاریخ را بازی می‌کند.
کد خبر: ۲۵۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ - 28September 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «احمدرضا رادان» مسؤول مرکز مطالعات راهبردی ناجا شب گذشته در چهارمین یادواره شهدای روستای علی‌آباد چمستان نور و سی‌امین سالگرد پاسدار شهید «حمیدرضا رودگر» مسؤول تبلیغات گردان مالک لشکر 25 کربلا که در تکیه سیدالشهدای این روستا برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا به یادآوری و یادواره ما نیازی ندارند، اظهار داشت: ما نیاز به مراسم شهدا و بزرگداشت عاشورا داریم.

وی بیان کرد: اثر وجودی شهدا بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: برای گمراهانی که نور را نمی‌بینند هزاران نور روشن باشد پیش پای خود را نمی‌بینند.

رادان با اعلام اینکه امروزه همه می‌دانند که مسیر انقلاب اسلامی و شهدا برگرفته از نهضت عاشورا است،  خاطرنشان کرد: باید در مراسم عزای حسینی شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد تا مسیر را به درستی تشخیص دهیم.

مسؤول مرکز مطالعات راهبردی ناجا با تأکید بر اینکه هیچ تفاوتی در مسیر شهدای مدافع حریم و مدافع حرم وجود ندارد، یادآور شد: مسیر همه شهدا یکی بوده و هست.

رادان با بیان اینکه شهدای کشور حسینی بوده و شور شعور را با هم عجین کردند، ادامه داد: زنده نگهداشتن دین خدا هزینه می‌خواهد، بهشت را به بها داده و به بهانه نمی‌دهند.

وی افزود: مبارزه برای دین با تحریم، فهمیدن و پذیرفتن آن همراه است و این مهم از صحرای کربلا و واقعه عاشورا تا امروز ادامه داشته و همچنان ادامه دارد.

رادان با اشاره به اینکه نهضت عاشورا تا ظهور آخرین منجی ادامه دارد، متذکر شد: همواره یزدیان و حسینیان در نبرد با هم بوده چنانچه امروزه داعش نقش یزدیان و خوارج تاریخ را بازی می‌کند.

مسؤول مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه دینداری نیازمند هزینه است و باید برای حسینی شدن همانند آن امام بود، گفت: برای حسینی شدن باید درد دین داشت و دنیاطلب نبود.

این مسؤول ادامه داد: انقلاب اسلامی با ملت ایران کاری کرده که در همه روستاهای دورافتاده و نزدیک شاهد پرچم برافراشته کشورمان بر مزار شهدا هستیم.

رادان با اعلام اینکه پیکر شهید محسن حججی که با شکوه کم‌نظیر تشییع شد نمونه بارز مظلومیت شهدای مدافع حرم است، یادآور شد: باید با شور و شعور حسینی رهرو شهدا باشیم و باید گوش یه فرمان ولی زمان خود باشیم و دست از ولایت برنداریم.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید مسیر بصیرت را با پیروی محض از ولایت فقیه یافت، بیان کرد: دشمن در نظر رهبر انقلاب بسیار خوار و حقیر بوده ولی در مقابل، ملت در دیدگاه رهبری عزیز و بزرگ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار