همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد؛

رونمایی از تصاویر ۴۰ شهید با عنوان «چلچراغ قم» در هیئت رزمندگان اسلام

مراسم رونمایی از تابلوهای نقاشی 40 شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، شب گذشته (چهارشنبه) همزمان با سالروز شکست حصر آبادان در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام واقع در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ - 28September 2017
رونمایی از تصاویر ۴۰ شهید با عنوان «چلچراغ قم» در هیئت رزمندگان اسلامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مراسم هیئت عزاداری رزمندگان اسلام، شب گذشته (چهارشنبه) با عزاداری به یاد طفل شیرخوار سیدالشهدا (ع) حضرت علی اصغر (ع) و همچنین رونمایی از تصاویر 40 شهید بزرگوار و شاخص انقلاب و دفاع مقدس، حال و هوای دیگری داشت.

در این مراسم که با عنوان «چلچراغ؛ ۴۰ شهید شاخص قم»، همزمان با سالروز شکست حصر آبادان و در ابتدای آیین عزاداری شب هفتم محرم برگزار شد، از تابلوهای نقاشی شهدای شاخص قم به همت شهرداری و هیئت رزمندگان اسلام قم رونمایی شد.

این مراسم با حضور، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه موقت قم، «سید مهدی صادقی» استاندار، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، شهردار و فرماندار قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر مسئولان و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها