نجفی در جمع خبرنگاران:

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید کانون اجرای فعالیت‌های فرهنگی باشد

شهردار تهران گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید مرکز و کانون انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۲۵۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 28September 2017
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید کانون اجرای فعالیت‌های فرهنگی باشدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمدعلی نجفی» شهردار تهران پس از برگزاری دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اعضای محترم آن برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد موزه و سوابق آن در سال‌های گذشته، به خصوص در سال گذشته، ارائه شد.

نجفی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه چند موضوع در دستور کار قرار گرفت؛ از جمله اینکه اعضای جدیدی معرفی شدند و تشکیل شورای هماهنگی در کنار هیئت امنا و هیئت مدیره موزه به تصویب رسید تا فعالیت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و شهرداری تهران در این حوزه هماهنگ‌تر انجام شود.

شهردار تهران تصریح کرد: ساختار و تشکیلات موزه نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قرار شد در این رابطه پیش‌نویسی آماده و پس از بررسی در شورای هماهنگی و با تایید سرلشکر باقری به اجرا دربیاید.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز مطرح شد که فعالیت‌های موزه باید گسترش یابد و به لحاظ سازمانی نیز چابک‌تر شود و اگر اکنون این موزه به لحاظ نیروی انسانی حجم زیادی دارد، سعی شود نیروها کمتر و تخصصی‌تر شوند.
 
نجفی با بیان اینکه در خصوص تعداد بازدیدکنندگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در جلسه امروز بحث شد، گفت: بر اساس گزارشی که ارائه شد طی شش ماه گذشته به طور متوسط، روزانه 300 نفر از موزه بازدید کرده‌اند، لذا قرار شد با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت گسترده‌تری از این موزه بازدید کنند و بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تلاش خواهد شد تا از نظر تعداد بازدیدکنندگان رشدی داشته باشیم و این موزه کانون و مرکز انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.

نجفی عنوان کرد: همچنین در پایان دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از زحمات و فعالیت‌های مدیرعامل سابق این موزه تقدیر و تشکر شد و آقای علی اصغر جعفری به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار