مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

امنیت بی‌نظیر امروز کشور مرهون خون شهدا و ایستادگی مردم انقلابی است

سردار «مهدی ظفری» گفت: امنیت بی‌نظیر امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایستادگی مردان و زنان انقلابی و ولایت‌مدار کشور است.
کد خبر: ۲۵۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 28September 2017

یگان ویژه پلیس یکی از ارکان تامین امنیت در کشور است

به گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در جمع کارکنان و خانواده‌های فرماندهی یگان ویژه این استان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: امنیت بی‌نظیر امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایستادگی مردان و زنان انقلابی و ولایت‌مدار کشور است. 

وی افزود: دفاع مقدس یک آزمون تمام عیار الهی بود که دشمن و تمام جهان را مبهوت خود ساخت و همه معادلات سیاستمداران دنیا را که رأی به فروپاشی و محو این نظام داده بودند، برهم زد. 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس همدان یادآور شد: اگر رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و در کنار آن، روحیه سلحشوری جوانان این سرزمین نبود، صدام به عنوان مهره آمریکا، طبق وعده‌ای که داده بود چند روزه پایتخت و همچنین مناطق استراتژیک کشور را تصرف می‌کرد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام دهه اول ماه محرم، موهبت و فرصتی است تا به نقش جهاد، مقاومت و ایثار برای حفظ دین خدا بیشتر و عمیق‌تر بیاندیشیم. 

سردار ظفری با اشاره به تهدیدات بی‌شمار دشمن برای ایجاد شکاف بین ملت و انقلاب و همچنین دین‌زدایی در میان دختران و پسران، بر ضرورت تحکیم معنوی و اعتقادی میان والدین و فرزندان تأکید کرد و افزود: تربیت دینی و قرآنی در کنار تشریح ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ضامن سلامت جسم و روح آینده‌سازان این مملکت خواهد بود. 

وی در پایان از یگان ویژه به عنوان یکی از ارکان تولید و حفظ امنیت یاد کرد و افزود: آسودگی خیال هموطنان و همشهریان در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه از این کشور پهناور نتیجه مجاهدت این عزیزان است و امیدواریم در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) همواره موفق و سربلند باشند.

در پایان این مراسم نیز خانواده کارکنان یگان ویژه استان از قسمت‌های مختلف مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها