استاندار زنجان:

هفته دفاع مقدس، بهترین زمان برای اتحاد بین ملت، حاکمیت و نیروهای مسلح است

استاندار زنجان هفته دفاع مقدس را بهترین زمان برای اتحاد و همبستگی بین ملت، حاکمیت و نیروهای مسلح دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس درس معنویت، اخلاق، خداپرستی و توحید را به مردم آموخت.
کد خبر: ۲۵۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ - 28September 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، استاندار زنجان در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم از خانواده های شهدای استانداری زنجان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته، گام های اساسی در حوزه های مختلف برداشته است، بنابراین نباید به گونه ای رفتار کنیم که موجب سرشکستگی و ذلت نظام شویم، بلکه باید همواره حافظ خون شهدا و مدافع آرمان های انقلاب باشیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت اصلی مسئولین، حفظ عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: همه مردم و مسئولین باید متوجه این موضوع باشند که هر کس که در جهت عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی تلاش نماید، یعنی به خوبی توانسته از آرمان های انقلاب و خون شهدای کشور دفاع کند.

درویش امیری تقویت پایه های اخلاق، انسانیت، صداقت و مبارزه با فساد را به معنای پاسداری از خون شهدا دانست و گفت: در این راستا، مسئولین نظام جمهوری اسلامی وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید به خوبی بتوانند از عهده این وظیفه خطیر برآیند.

استاندار زنجان هفته دفاع مقدس را بهترین زمان برای اتحاد و همبستگی بین ملت، حاکمیت و نیروهای مسلح دانست و افزود: دوران 8 سال دفاع مقدس، به خوبی درس معنویت، اخلاق، خداپرستی و توحید را به مردم آموخت.

این مقام عالی اجرایی استان با اشاره به اینکه همبستگی بین ملت، دولت و نیروهای مسلح موجب شد که کشور در مقابل نیروهای بعثی عراق پیروز شود، اظهار کرد: آنچه که ملت ایران را در طول دفاع مقدس سربلند و سرافراز کرد، همین همبستگی میان مردم و عشق به ملت، رزمندگان و امام راحل بود.

درویش امیری ادامه داد: حضور مردم در طول 8 سال دفاع مقدس موجب تقویت نیروهای مسلح شد تا این نیروها بتوانند با پشتوانه همه جانبه ملت، به خوبی از کشور دفاع کنند.

وی با بیان اینکه افرادی می توانند دوران دفاع مقدس را به درستی تحلیل کنند که خود در صحنه مبارزه حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید تاریخ دوران دفاع مقدس را به درستی مرور و تحلیل کنیم تا نسل های سوم و چهارم انقلاب، به بیراهه نروند و گمراه نشوند.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: هم اکنون با افتخار می توان اعلام کرد که توان نظامی و دفاعی کشور به قدری افزایش یافته که به کمک نظامی هیچ کشوری در زمینه های مختلف نیازی نداریم.

وی همچنین ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در بین جوانان را ضروری دانست و گفت: با ایجاد فضایی با نشاط و امیدوارکننده در بین جوانان، در واقع توانسته ایم به خوبی از خون شهدای نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید با دامن زدن به برخی اختلافات داخلی، جوانان کشور را ناامید کرد، ادامه داد: وظیفه و رسالت اصلی مسئولین نظام جمهوری اسلامی، رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال در بین جوانان کشور و مبارزه با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

درویش امیری با اشاره به مراسم تشییع شهید حججی در کشور، اظهار کرد: شهادت شهید حججی، خاطره فراموش نشدنی شهادت جوانان در دوران دفاع مقدس را برای ملت ایران زنده کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار