تجلیل از امیر سرتیپ «علیمردان خزاعی» به پاس سال ها صیانت از مرزهای ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از همکاران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به دیدار امیر سرتیپ «علیمردان خزاعی» رفت و از مقام سال ها صیانت وی از این مرز و بوم تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۲۵۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ - 28September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از همکاران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به دیدار امیر سرتیپ «علیمردان خزاعی» رفت و از مقام سال ها صیانت وی از این مرز و بوم تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

«علیمردان خزاعی»  ۹۲ سال پیش در تربت حیدریه دیده به جهان گشود. پس از طی دبیرستان نظام و دانشکده افسری در سال ۱۳۲۷ به درجه ستوان دومی فارغ التحصیل شد.

وی در یگان های مختلف نیروی زمینی قبل از انقلاب خدمت کرد و مدتی به عنوان فرمانده دانشکده پیاده شیراز و دبیرستان نظام تهران انجام وظیفه کرد.

تا این که در سال ۱۳۵۶ بازنشسته شد. اما پس از انقلاب و به پیشنهاد سرلشگر شهید «ولی الله فلاحی» و تصویب حضرت امام خمینی (ره) فرمانده کل قوا، مجددا به خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد و به جانشینی ریاست ستاد مشترک ارتش سرلشگر فلاحی، منصوب شد.

وی بعد از شهادت سرلشگر فلاحی بازنشسته گردید و هم اکنون به تالیف خاطرات دوران خدمت خود مشغول است.

تجلیل از امیر سرتیپ «علیمردان خزائی» به پاس سال ها صیانت از مرزهای ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار