مدیرکل اوقاف مازندران:

شهید حججی با خدا معامله کرد و در دل ملت ایران محبوب شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: شهید محسن حججی با خدا معامله کرد و در دل همه ملت ایران محبوب شد.
کد خبر: ۲۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 28September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران پیش از ظهر امروز در همایش یاد یاران که با محوریت شهید «محسن حججی» در پایگاه امام حسن مجتبی(ع) و مسجد فاطمه زهرا(س) مرکز مازندران برگزار شد،  اظهار داشت: امام حسین(ع) وابستگی به خداوند داشتند و هیچگاه وابسته به دنیا و مادیات نبودند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) نباید در محرم و فقط سینه‌زنی‌ها خلاصه شود بلکه باید در طول سال از این امام عزیز بهره‌گیری کنیم و راهش را ادامه دهیم، افزود: شهید محسن حججی با خدا معامله کرد و در دل همه ملت ایران محبوب شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: شهید حججی و شهدای مدافع حرم دنبال حقوق نجومی نبودند بلکه آنها برای دفاع از دین، اسلام، انقلاب و ملت ایران اسلامی به مبارزه با داعشی‌های بی‌دین رفتند.

حیدری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم دنبال ریاست نبودند و آنها مانند امام حسین(ع) با خدا معامله کردند و رفتند تا ولایت فقیه تنها نماند، تصریح کرد: با وجود شهدای مدافع حرم چراغ اسلام هیچگاه خاموش نمی‌شود.

وی یادآور شد: امام حسین(ع) توسط مسیحی‌ها و یهودی‌ها به شهادت نرسیدند بلکه توسط بی‌بصیرت‌های زمان خود به شهادت رسیدند، همان‌هایی که پشت سر امام حسین(ع) نماز خواندند ایشان را به شهادت رساندند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه دشمن با تغییر فکر جامعه زمان امام حسین(ع)، ایشان را به شهادت رساند، اضافه کرد: امروز هم دشمن با شبهه افکنی، اختلاف افکنی و ایجاد بی‌بصیرتی در جامعه می‌خواهد ما را از مسیر ولایت خارج کند.

حیدری با بیان اینکه شهدا رفتند دین از انحراف محفوظ بماند، رفتند تا حجاب باقی بماند، چادر از روی سر خواهران ما پایین نیاید و امنیت در کشور باقی بماند، ادامه داد: امام حسین(ع) در صورتی از ما عزاداری و یا سینه‌زنی می‌خواهد که نماز اول وقت خود را بخوانیم و حجاب را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما در برابر شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم بسیار سنگین است، گفت: نیروهای سپاه و بسیج در حلقه‌های شجره طیبه صالحین با پیروی از فرمایشات رهبری به خوبی در حال کادرسازی هستند و از همه این نیروها و بسیجیان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار