استاندار خوزستان:

نقش برجسته اندیمشک در دوران دفاع مقدس/ حضور مدافعان حرم بیانگر جوشش جوانان انقلابی در جامعه است

استاندار خوزستان نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس را برجسته خواند و گفت: حضور مدافعان حرم بیانگر جوشش جوانان انقلابی در جامعه است.
کد خبر: ۲۵۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ - 28September 2017
نقش برجسته اندیمشک در دوران دفاع مقدس/ حضور مدافعان حرم بیانگر جوشش جوانان انقلابی در جامعه استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین بزرگداشت حماسه شش مهرماه در یادمان جسر نادری اندیمشک با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس درس‌های بزرگی را به ملت ایران آموخته‌اند اظهار داشت: شهروندان اندیمشک همواره در خط انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا بوده اند و در زمینه دفاع از کشور جان خود را هدیه اسلام و ایران عزیز کردند.

وی افزود: در شش مهرماه مردم اندیمشک و ارتش قهرمان در مقابل دشمن ایستاده و آرزوی چیره شدن بر ایران را برای دشمنان ناکام گذاشت.

استاندار خوزستان گفت: ملت بزرگوار ایران با تمام مشکلات و کمبودها در زمینه تجهیزات به تنهایی در مقابل جهان کفر با ایمان به خدا و پیروی از رهبری خداجو مقاومت کردند و دشمن را شکست دادند.

وی نقش مردم اندیمشک را دوران دفاع مقدس برجسته دانست و تصریح کرد: خون شهدای دوران دفاع مقدس در جان جوانان اندیمشک می‌جوشد و حضور مدافعان حرم بیانگر جوشش جوانان انقلابی در جامعه است.

استاندار خوزستان نقش در دوران دفاع مقدس را برجسته خواند و گفت: در تقویم ایثار و فداکاری مردم انقلابی اندیمشک شش مهرماه تنها روز مقاومت و حماسه نیست و در تقویم مقاومت افتخارات بسیاری را شهروندان اندیمشک رقم زده‌اند.
نظر شما
پربیننده ها